نگاهی بر دیدارهای مقام معظم رهبری در خرداد 96/

از برگزاری مراسم شب خاطره دفاع مقدس تا دیدار خانواده‌های شهدای مرزبان و مدافع حرم با مقام معظم رهبری

در این بسته خبری دیدارهای مقام معظم رهبری را در خرداد 96 می‌خوانید.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری دیدارهای مقام معظم رهبری را در خرداد 96 می‌خوانید. 

دو فرصت و یک خطر در استفاده از ابزار رسانه‌ای جدید

رهبر معظم انقلاب در دیدار مسئولان موسسه امام صادق (ع) درباره ضرورت پاسخ به شبهات مطرح شده در فضای عمومی با استفاده از ابزار رسانه‌ای جدید مطالبی را مطرح کردند. 

می‌توانیم بر همه سختی‌ها و چالش‌ها، مؤمنانه فائق بیاییم/ انگیزه‌هایی برای حذف جهاد و شهادت از کتابهای درسی وجود دارد؛ نباید غفلت کرد

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار جمعی از فرماندهان، رزمندگان و هنرمندان و دست اندرکاران برنامه‌های شب های خاطره دفاع مقدس، بیان خاطرات دوران ۸ سال جنگ تحمیلی و استفاده از شیوه های هنری، ادبی و نو را برای انتقال آنها به نسل جدید، کاری بسیار با ارزش و مهم برشمردند. 

آمریکایی‌ها همانطور که گفتند دولتهای مرتجع را می‌دوشند و در نهایت ذبحشان می‌کنند/ ملت و مسئولین در ذکر مبانی اسلامی صریح باشند؛این منافاتی با ارتباطات جهانی ندارد

در نخستین روز از بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، محفل نورانی انس با قرآن کریم به مدت سه ساعت در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد. 

سازش با دشمن هزینه دارد/ مسئولین کشور هدفشان را راضی کردن دشمن قرار ندهند/انقلابی‌گری یعنی مسئولان تسلیم زورگویی و دچار انفعال نشوند

حضرت آیت الله خامنه ای با انتقاد از کسانی که به اسم «عقلانیت» می گویند «چالش با قدرتها» هزینه دارد، افزودند: بله «چالش» هزینه دارد اما «سازش» هم هزینه های گزاف دارد. 

این ترقه بازی‌هایی که امروز شد در اراده مردم تأثیری نخواهد گذاشت/ چرا باید چند نفر در یونسکو یا سازمان ملل، نظام آموزشی کشور ما را بنویسند؟

دیدار رمضانی جمعی از دانشجویان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه‌ی امام خمینی (رحمه‌الله) برگزار شد.

///

 رقص شمشیر جاهلیت مدرن در کنار جاهلیت قبیلگی را هجو کنید

در سالروز ولادت کریم اهل‌بیت حضرت امام حسن مجتبی (علیه‌السلام)، جمعی از اهالی فرهنگ، شعر و ادب فارسی میهمان ضیافت افطار رهبر انقلاب بودند. 

نباید با تقسیم کردن مردم، کار بزرگ ملت در انتخابات را خراب کرد/ دشمن درحال استفاده از خلأهایی در برجام است که به علت اعتماد به طرف مقابل باقی ماند+ فیلم

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: مردم در انتخابات به هرکسی رأی دادند، همه‌شان یک کار مشترک انجام دادند؛ این کار مشترک اظهار اعتماد به نظام اسلامی برای انتخاب مسئول اجرایی کشور بود؛ این خیلی با ارزش است. 

مراسم سوگواری مولای متقیان امام علی(ع) در حضور رهبر معظم انقلاب

در سالروز ضربت خوردن حضرت علی (ع)، مراسم عزاداری آن امام، با حضور قشرهای مختلف مردم و رهبر انقلاب برگزار شد. 

اگر مدافعان حرم نبودند باید در خیابانهای خودمان می‌جنگیدیم/ جمهوری اسلامی با اقتدار ایستاده و ملت به دشمنان سیلی خواهد زد

جمعی از خانواده‌های شهدای مرزبانی به همراه جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و وزارت اطلاعات، با رهبرانقلاب ديدار كردند.

 به آمریکایی‌ها اعتماد نکنید؛ منتظر فرصت برای ضربه‌زدن هستند/ قدر حشدالشعبی را بدانید/ ایران با زمزمه همه‌پرسیِ جدایی بخشی از عراق مخالف است

حضرت آیت‌الله خامنه ای در دیدار با نخست وزیر عراق تاکید کردند: به آمریکایی‌ها اعتماد نکنید؛ منتظر فرصت برای ضربه‌زدن هستند آنها به دنبال ريشه‌کنی داعش نيستند. 

اینکه می‌گویند سند ۲۰۳۰ الزام‌آور نیست، سطحی‌نگری است/ امروز مبارزه با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار و نظام سلطه است

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: اینکه برخی می گویند سند2030 الزام آور نیست، نوعی سطحی نگری است چرا که همه اجزای این اسناد در واقع الزام آور است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار