تخصیص ۳۰۰۰ تن کود اوره برای کشاورزان

مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کرمانشاه گفت: کشاورزان کودهای مورد نیاز خود را فقط از کارگزاران رسمی خریداری کنند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ اقبالی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان کرمانشاه  گفت: قبل از فصل کشت از سازمان جهادکشاورزی استان و شهرستانها در خواست شده که نسبت به معرفی کارگزاران جهت خرید به موقع و دسترسی سهل و آسان کشاورزان به کود فسفاته و پتاسه برای ایام تعطیلات نوروز اقدام و کارگزاران به همراه مقدار کود مورد نیاز به این شرکت معرفی شده اند و بر این اساس این کودها تامین و در اختیار کارگزاران قرار گرفته است.

وی  بیان کرد: کود اوره نیز با هماهنگی های انجام شده با دفتر مرکزی شرکت خدمات حمایتی از مبادی بندر امام(ره) و چند پترو شیمی در حال تدارک، تامین و حمل به استان است.

اقبالی با اشاره به عدم خرید کود اوره توسط کشاورزان در فصل پاییز و زمستان یادآورشد: عدم استقبال به موقع کشاورزان عزیز از کود اوره در ماهای گذشته ناشی از نبود بارش پاییزه بود، اما وقوع بارندگی های اخیر موجب تجمیع و تشدید تقاضا برای کود اوره شده و با توجه به محدودیت تحویل توسط پتروشیمی کرمانشاه مجبور شدیم از سایر پتروشیمی ها و همچنین بندرامام(ره) اوره به استان کرمانشاه حمل و وارد کنیم.

وی گفت: کشاورزان کودهای مورد نیاز خود را فقط از طریق کارگزاران رسمی خریداری نموده و از خرید توسط دلالان و واسطه خودداری کنند زیرا این کودها بیش از نیاز واقعی کشاورزان در حال حمل و توزیع از طریق کارگزاران رسمی می باشد.

وی افزود: حدود ۳۰۰۰ تن کود اوره تخصیصی به استان از مبدا بندر امام(ره) نیز پس از خرید توسط کارگزاران به نقاط مصرف حمل وتحویل خواهد شد.

اقبالی افزود: البته کشاورزان عزیز توجه بفرمایند که کود دی آمونیوم فسفات از سبد یارانه ای خارج شده و به‌صورت آزاد است.

 

انتهای پیام/ز

 

کشاورزان کودهای مورد نیاز خود را  از کارگزاران رسمی خریداری کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار