توزیع ۷ هزار جلد کتاب حوزه دین در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه این نهاد در یک سال گذشته هفت هزار جلد کتاب تخصصی حوزه دین را به ارگان ها، نهاد‌های دولتی و اشخاص حقیقی اهدا کرد.

حجت الاسلام عیسی بزمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: این نهاد فرهنگی از ابتدای تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی در سال ۱۳۶۰ به نام کتابخانه حوزه دین (شبستان) با هدف تغذیه فکری ائمه جماعات و روحانیون مستقر در روستا‌ها و همچنین مخاطبان دیگر دوستدار کتب دینی و مذهبی در ادارات، سازمان‌ها و مساجد برخوردار از روحانیون مستقر فعال شده است.

بزمانی افزود: این واحد فرهنگی در زمینه‌های مختلف فعالیت قابل توجه‌ای برای مخاطبان خود دارد.

وی تصریح کرد: این کتابخانه بیش از ۹ هزار جلد کتاب با موضوع دینی و مذهبی دارد و مجهز به سامانه نرم افزاری برای ثبت و دریافت کتاب در کمترین زمان است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه حوزه دین در یک سال گذشته ۲ هزار جلد کتاب به صورت امانی در اختیار اعضا قرار داده و سه هزار و ۵۰۰ جلد کتاب به ارگان‌ها و نهاد‌های دولتی، بیش از ۷۰۰ جلد کتاب به اشخاص حقیقی و ۲ هزار و ۷۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های روستایی اهدا کرده است.

انتهای پیام/ع

اهدا ۲هزار و ۷۵۰ جلد کتاب به کتابخانه‌های روستایی استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار