طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر به حمایت ویژه نیاز دارد

استاندر بوشهر گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان این استان بدلیل ایفای نقش در تامین نیروی انسانی متخصص و دانش بنیان آینده استان نیازمند توجه ویژه است.

طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان استان بوشهر به حمایت ویژه نیاز داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در این ارتباط باید از اعضای شورا‌های اسلامی روستایی و شهری، دهیاران و شهرداران نقاط مختلف استان که همکاری مطلوبی در اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان دارند در هفته بزرگداشت مقام معلم تجلیل شود.

وی بیان کرد: برای تسریع در اجرای این طرح همکاری و مشارکت شهرداران و دهیاران مورد تاکید است که اعتبارات مورد نیاز طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان از طریق منابع اعتباری شورای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تامین می‌شود.

گراوند، با بیان اینکه خدمات و اقدامات مهم و موثری در یکسال گذشته در حوزه آموزش و پرورش انجام شده است اظهارداشت: زحمات و تلاش‌های اعضای شورای آموزش و پرورش و فرهنگیان در تحقق مصوبه‌های این شورا ستودنی است.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تعطیلات نوروزی بیان کرد: با توجه به اینکه در نوروز فرهنگیان زیادی این استان را برای مسافرت خود انتخاب می‌کنند، کلاس‌هایی از مدارس برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز درنظر گرفته شده است و در صورت وجود ظرفیت خالی این مکان‌ها در اختیار گردشگران و مسافران غیر فرهنگی نیز قرار گیرد.

گراوند با بیان اینکه شهرداران در نقاط مختلف استان مکان‌هایی برای اسکان گردشگران نوروزی مهیا کرده اند افزود: برای اسکان گردشگران نوروزی، ایستگاه‌های اقامت گردشگری در همه نقاط استان بویژه در مناطق ساحلی برپا می‌شود.

انتهای پیام/م

توجه ویژه به طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.