کوچکی‌نژاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در اولین جلسه سال 97 قرائت می‌شود/ ارسال گزارش به همراه پیوست 50 صفحه‌ای به قوه قضائیه

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: گزارش این کمیته در اولین جلسه سال 97 قرائت شده و همراه با پیوست 50 صفحه‌ای به قوه قضائیه ارسال می‌شود.


گزارش تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در اولین جلسه سال 97 قرائت می‌شود/ ارائه و ارسال گزارش به همراه پیوست 50 صفحه‌ای به قوه قضائیهجبار کوچکی‌نژاد عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه قرار بود گزارش این کمیته در آخرین جلسه مجلس در سال 96 قرائت شود، گفت: به دلیل برگزاری جلسه غیرعلنی برای بررسی موضوع فضای مجازی، قرائت این گزارش به بعد از پایان تعطیلات ایام نوروز موکول شد.

وی ادامه داد: تمامی مسائل و تخلفات قاعدتا به دلیل محدودیت زمانی در گزارشی که قرار است در صحن علنی قرائت شود، بیان نخواهد شد.

کوچکی‌نژاد تأکید کرد: پیوست 50 صفحه‌ای به همراه گزارش کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان به قوه قضائیه برای رسیدگی ارسال خواهد شد.

عضو کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه بنده برای به سرانجام رسیدن این پرونده با شعبه مربوطه در قوه قضائیه ارتباط برقرار می‌کنم، گفت: تلاش داریم تا در این ارتباط گزارش‌های پیشرفت اقدامات قوه قضائیه را در بحث رسیدگی به این پرونده پیگیری کنیم تا بدانیم تا چه حدی پیش می‌رود و به سرانجام می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار