فروش بيش از ۱۵۴ هزار نسخه كتاب در سومين عيدانه كتاب

با گذشت ۵ روز از اجرای طرح عیدانه کتاب در استان ها و پیوستن کتابفروشی های تهران به این طرح، بیش از ۱۵۴ هزار نسخه کتاب به فروش رسید.

فروش بيش از ۱۵۴ هزار نسخه كتاب در سومين عيدانه كتاببه گزارش  حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از  روابط عمومی موسسه خانه كتاب؛ طرح عیدانه كتاب با شعار «كتاب عیدی دهیم» با مشاركت ۷۹۳ كتابفروشی از ۲۲ اسفند ماه در كتابفروشی‌های عضو طرح در ۳۰ استان كشور و از ۲۵ اسفند ماه در تهران آغاز شد و تا ۱۲ فروردین‌ماه سال ۹۷ ادامه خواهد داشت.

در این طرح، استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان و قم بیشترین مشاركت را به لحاظ تعداد كتابفروشی ها از آن خود كرده اند و استان های فارس، كردستان و آذربایجان شرقی در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

همچنین كتابفروشی های ‌پردیس كتاب مشهد، شهر كتاب ساری، شهركتاب مركزی تهران، شهر كتاب اصفهان، كتاب فرازمند رشت، شهر كتاب رشت، شهر كتاب مشهد، كتاب رشد اهواز، انتشارات جنگل جاودانه رشت و نمایشگاه و فروشگاه كتاب محام اهواز در صدر پرفروش ترین كتابفروشی های طرح عیدانه كتاب هستند.

در این طرح،‌ پرفروش‌ترین استان‌ها بر اساس كتاب به ترتیب خراسان رضوی، اصفهان، تهران،گیلان، خوزستان، فارس، قم، آذربایجان شرقی، مازندران و همدان هستند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به كتابفروشی های عضو طرح عیدانه كتاب، كتاب های عمومی و كودك و نوجوان را با ۲۰ درصد تخفیف خریداری كنند.

 

انتهای پیام/

برچسب ها: ادبیات ، معرفی کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار