بررسی فهرست جدید تیم ملی فوتبال؛

استقلال از پرسپولیس سبقت گرفت

فهرست ۲۸ نفره تیم ملی برای برگزاری ۲ دیدار دوستانه مقابل تونس و الجزایر حاوی نکات جالبی است.

پیش افتادن استقلال از پرسپولیس در فهرست تیم ملی/ یونان و روسیه کشور‌هایی با ۳ لژیونر ایرانیبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی ۲۸ بازیکن را برای برگزاری ۲ دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل تونس و الجزایر اعلام کرد که این فهرست حاوی نکات جالبی است.

۶ تیم لیگ برتری در این فهرست نماینده دارند و جای بازیکنان ۱۰ تیم در بین نفرات مدنظر کی روش خالی است‌.

استقلال با پنج بازیکن (سید حسین حسینی،وریا غفوری، روزبه چشمی، امید ابراهیمی و پژمان منتظری) در فهرست جدید تیم ملی رکورددار است. پس از آبی پوشان پایتخت پرسپولیس با ۳ بازیکن(علیرضا بیرانوند،سید جلال حسینی و وحید امیری)سایپا با ۲ بازیکن(علی قلی زاده و مهدی ترابی) سپاهان(علی کریمی و سعید آقایی) پدیده و ذوب آهن(محمدرضا خانزاده و محمد رشید مظاهری) هم با یک بازیکن قرار دارند.

پس از مدت ها هر ۲ دروازه بان اصلی پرسپولیس و استقلال در این فهرست حضور دارند.

محمدرضا خانزاده، مدافع تیم ملی که در جام جهانی ۲۰۱۴ و جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ عضو تیم ملی بود پس از مدت ها در فهرست اصلی این تیم قرار گرفت.

مسعود شجاعی هم‌پس از رفع حواشی ای که در ماه های اخیر برای او به وجود آمد باردیگر فرصت قرارگرفتن در فهرست تیم ملی را به دست آورد تا بار دیگر شانس خود را برای تبدیل شدن به نخستین بازیکن تاریخ فوتبال ایران که سابقه ۳دوره حضور در جام جهانی را دارد، به دست آورد.

لیگ روسیه(سعید عزت اللهی،هم سردار آزمون و میلاد محمدی) و یونان(کریم انصاری فرد، مسعود شجاعی و احسان حاج صفی) با سه نماینده در این زمینه رکورددار هستند.

لیگ هلند(رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش) بلژیک(رامین رضائیان و کاوه رضایی) و قطر(مهدی طارمی و مرتضی پورعلی گنجی) هم با ۲ نماینده در رتبه های بعدی هستند.

امیر عابدزاده از لیگ پرتغال و سامان قدوس از لیگ سوئد دیگر سهمیه های اروپایی را به خود اختصاص داده اند.

با خط خوردن علی علیپور پرسپولیس و استقلال هیچ نماینده ای در خط حمله تیم ملی ندارند.

انتهای پیام/

پیش افتادن استقلال از پرسپولیس در فهرست تیم ملی/ یونان و روسیه کشور‌هایی با ۳ لژیونر ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.