کمالی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

انتقاد مرغداران از عرضه مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی از اعتراض مرغداران نسبت عرضه مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد.

انتقاد مرغداران از عرضه مرغ گرم توسط شرکت پشتیبانی امور داممحمد علی کمالی سروستانی مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی در گفتگو با خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 5 تا 5 هزار و 200،مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه 7 هزار و 200 و خرده فروشی 8 تا 8 هزار و 200 تومان است.

وی با انتقاد از ورود شرکت پشتیبانی به عرضه مرغ گرم در بازار افزود: در شرایطی که بازار مسیر عادی خود را طی می کند، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه مرغ گرم با نرخ 6 هزار و 200 تومان در بازار کرده است که این امر ضربه مهلکی به تولید وارد می کند چرا که قیمت تمام شده هر کیلو مرغ 5 هزار و 700 تومان است.

کمالی سروستانی ادامه داد: با توجه به آنکه کمبودی در عرضه مرغ در بازار وجود ندارد،بنابراین نیازی به دخالت دولت در عرضه مرغ گرم نیست.

به گفته وی مرغداران به ورود شرکت پشتیبانی امور دام در عرضه مرغ گرم گلایه هایی دارند و معتقدند که این اقدام دولت علیه تولید است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی با اشاره به اینکه مرغداران از افزایش قیمت نهاده ها گلایه مند هستند، بیان کرد: در ماه های اخیر قیمت نهاده ها به شدت در حال افزایش است به طوریکه در یک ماه اخیر نرخ هر کیلو سویا 600 و ذرت 300 تومان افزایش یافته است.

وی نرخ واقعی هر کیلو مرغ زنده 6 هزار تومان و مرغ آماده به طبخ در خرده فروشی 8 هزار تومان اعلام کرد.

انتهای پیام/

افزایش سرسام آور قیمت نهاده ها در ماه های اخیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار