گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از سرقت در مازندران

اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گامی موثر در کاهش و پیشگیری از سرقت در مازندران است

گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از سرقت در مازندرانسردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی گامی موثر در کاهش و پیشگیری از سرقت است.

وی با اشاره به آغاز طرح نوروزی پلیس، برقراری نظم و امنیت عمومی و کاهش و پیشگیری از جرایم را از اهداف مهم این طرح اعلام کرد و افزود: با توجه به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در محور‌های مواصلاتی استان و حضور مسافران در اماکن تفریحی و گردشگری استان حضور پر رنگ پلیس در جامعه لازم و ضروری است.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به احتمال وقوع سرقت در سطح جامعه بر حضور فعال و هدفمند گشت‌های انتظامی برای پیشگیری از سرقت تاکید کرد و گفت: باید با کشف علمی جرم و شناسایی نقاط آسیب پذیر و جرم خیز، زمینه‌ها و بستر‌های وقوع جرم را از سارقان گرفت.

سردار میرفیضی یکی از راهکار‌های پیشگیری و کاهش جرائم را تعامل و همکاری مردم با پلیس برشمرد و افزود: با آگاهی بخشی و هشدار به شهروندان با استفاده از ظرفیت رسانه‌های گروهی و فضای مجازی می‌توان گام موثری در کاهش و پیشگیری از سرقت برداشت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به ایجاد ایستگاه‌های پلیس در مراکز شهرستان ها، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های سطح استان از به کارگیری بیش از هفت هزار نیروی پلیس در استان در ایام تعطیلات نوروز در کنار دیگر سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی و امدادی و خدماتی خبر داد.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش حجم تردد خودرو‌ها در چند روز آینده بر تعامل و همکاری تنگاتنگ صدا وسیما برای اطلاع رسانی و آگاهسازی وضعیت محور‌های مواصلاتی از طریق رسانه ملی تاکید کرد.

وی گفت: توجه به اقدامات پیشگیرانه انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز شاهد کمترین حوادث رانندگی در جاده‌ها باشیم.

انتهای پیام /ر

نیروی اانتظامی برای پیشگیری از سرقت در مازندران

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.