وزیر راه وشهرسازی گفت:۹۰۰ هزار صندلی در اختیار مسافران نوروزی قرار دارد.

900 هزار صندلی اتوبوس در اختیار مسافران نوروزی/افزایش قیمت بلیت وجود ندارد به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس آخوندی وزیر راه وشهرسازی در حاشیه بازدید از پایانه اتوبوس رانی بیهقی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار صندلی در اختیار مسافران نوروزی قرار دارد، اظهار کرد: ۳ میلیون و۵۰۰ هزار نفر می توانند در ایام نوروز با توجه به مسافت های کوتاه و طولانی از صندلی ها استفاده کنند.

وی افزود: طی صحبت های که با مسافران انجام داده ایم خوشبختانه مسافران از وضعیت اتوبوس ها راضی هستند.

آخوندی تاکید کرد:نه تنها تمامی رانندگان آموزش دیده اند و اتوبوس ها به سیستم GPS مجهز شده است بلکه  در تمامی لحظه ها وضعیت آنها رصد می شود.

وزیر راه وشهرسازی توضیح داد: در صورتی که مسافران در صدور بلیت یا اتوبوس با مشکل مواجه شوند می توانند با شماره تلفن نوشته شده در بلیت تماس بگیرند و مشکل خود را اعلام کنند تا در اولین فرصت رسیدگی شود.

وی با بیان اینکه سن ناوگان اتوبوس رانی جوان است، گفت: میانگین سن ناوگان اتوبوس رانی ۱۰ سال است و اگر وسیله ای سنش زیاد باشد از لحاظ فنی به طور کامل مورد تعمیر قرار گرفته است. امیدواریم امسال شاهد کاهش تلفات جاده ای باشیم

اخوندی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر فروش بلیت در ایام نوروز گفت: با توجه به اینکه یک سر اتوبوس ها خالی است بنابراین جابه جایی مسافران از سرعت بیشتر برخوردار خواهد بود. بنابراین مشکلی به لحاظ کمبود بلیت نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۹۰۰ هزار صندلی به صورت اینترنتی فروخته شده است ،گفت: هیچ افزایش قیمتی درفروش بلیت ها وجود ندارد.

انتهای پیام/

میانگین سن ناوگان اتوبوس رانی ۱۰ سال است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار