بشار اسد پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفت

بشار اسد در پیام تبریک خود به پوتین به مناسبت پیروزی وی در انتخابات روسیه، از وی به دلیل نقش مسکو در مبارزه با تروریسم و نابودی جریان‌های تکفیری در بیشتر مناطق سوریه قدردانی کرد.

بشار اسد پیروزی پوتین در انتخابات ریاست‌جمهوری روسیه را تبریک گفتبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الاخباریه سوریه، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه، در پیام تبریک به ولادیمیر پوتین، همتای روسی خود، به مناسبت پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه، گفت: به دست آوردن این اعتماد استثنایی از سوی ملت روسیه نتیجه طبیعی عملکرد ملی و ویژه شما و نتیجه خدمت رسانی شما به منافع روسیه با شایستگی و اخلاص است.

در ادامه پیام تبریک رئیس جمهور سوریه خطاب به پوتین آمده است: «روسیه با هدایت شما، با گفتار و عمل ضد ترویسم ایستاد و در مبارزه با تروریسم و نابودی جریان‌های تکفیری در بیشتر مناطق سوریه به همراه ارتش سوریه نقش خوبی داشتید که قابل قدردانی است. مواضع کشور شما در تریبون‌ها و محافل بین المللی نشان دهنده اهداف ملت شما و همه ملت‌هایی است که برای محقق کردن عدالت بین کشور‌ها بر اساس عزت و کرامت مساوی تلاش می‌کنند.»

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه ، بشار اسد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار