وعده وزیر آموزش و پرورش برای اعزام دختران شین‌آبادی جهت مداوا به خارج

استاندار آذربایجان غربی گفت: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛محمدمهدی شهریاری عصر امروز در دیدار با خانواده خانواده دختران شین آبادی با ابراز تأسف از حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد اظهار داشت: این حادثه تلخ تمامی کشور را تحت تأثیر خود قرار داد و از تمامی کشور پیگیر این حادثه و روند درمان دختران دانش آموز این مدرسه بودند.

وی به ملاقات خود با وزیر آموزش و پرورش و پیگیری روند درمان دانش آموزان شین آبادی اشاره کرد و بیان کرد: وزیر آموزش و پرورش قول داد در صورت لزوم دختران شین آبادی برای ادامه درمان به خارج از کشور اعزام شوند.

استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: پیگیر روند درمان دختران شین آبادی هستیم و امیدواریم امکانات خوبی به این عزیزان داده شود.

استاندار آذربایجان غربی گفت: در بازدیدی که از مدرسه شین اباد داشتم متأسفانه تراکم دانش آموزان در این مدرسه زیاد بود و انشالله تلاش می‌کنیم یک مجتمع آموزشی خوب در شین اباد احداث کنیم.

آموزش و پرورش آذربایجان غربی مشکلات دختران شین آبادی را پیگیری می‌کند

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی هم در این دیدار گفت: آموزش و پرورش پیگیر مشکلات و روند درمان دختران شین آبادی هست و ما همراه این عزیزان هستیم.

محمدی اظهار داشت: در سال جاری بیش از 5 میلیارد ریال برای درمان دختران شین آبادی هزینه شده است و برای سال آینده نیز 6 میلیارد ریال برای حل برخی از مشکلات این عزیزان هزینه می‌شود.

گفتنی است دانش آموزان شین آبادی امروز توسط خانم دکتر امینی جراح پوست و زیبایی که به دعوت استاندار آذربایجان غربی از کشور آلمان به استان سفر کرده است مورد معاینه قرار گرفتند.

انتهای پیام/پ

حادثه آتش سوزی در مدرسه شین آباد

برچسب ها: آتش سوزی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.