سردار رحیمی خبر داد

استقرار 313 چادر نوروزی پلیس در پایتخت/ افزایش فعالیت گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در ایام نوروز

رئیس پلیس تهران بزرگ از استقرار 313 چادر نوروزی پلیس در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار رحیمی رئیس پلیس تهران بزرگ در رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: امروز با حضور فرمانده نیروی انتظامی طرح انتظامی امنیتی و ترافیکی در فرماندهی تهران بزرگ آغاز خواهد شد.

وی افزود: طرح ویژه نوروزی پلیس با حضور 25 هزار نفر از نیروهای انتظامی در تهران از روز گذشته(دوشنبه 28 اسفندماه) آغاز به کار کرد و تا 15 فروردین ماه ادامه دارد.

استقرار 313 چادر نوروزی پلیس در پایتخت/ افزایش فعالیت گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در ایام نوروز

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از مجموع 25 هزار نیروی انتظامی، 17 هزار نفر وظایف ذاتی پلیس را در بخش‌های پلیس تخصصی انجام می‌دهند و باقی نیروها در ایستگاه‌ها و چادرهای نوروزی فعالیت می‌کنند.

سردار رحیمی با اشاره به استقرار 313 چادر نوروزی در سطح شهر تهران تصریح کرد: با تدابیر اندیشیده شده مقرر شده است تا این چادرها نسبت به نظم بخشی و برقراری امنیت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه از امروز در 400 نقطه شهر تهران پست‌های ایست و بازرسی را فعال خواهیم کرد، افزود:پست‌های ایست و بازرسی با هدف برقراری امنیت شهروندان برپا می‌شوند، البته ایست و بازرسی‌ها در شب‌ها فعال‌تر هستند.

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به افزایش فعالیت گشت های پیاده، موتوری و خودرویی پلیس در ایام نوروز گفت: در ایام نوروز 850 واحد گشت موتوری و 650 واحد گشت پیاده داریم.

سردار رحیمی به مبادی ورودی شهر تهران اشاره کرد و گفت: ۵ گروهان ویژه برای مواقع خاص در نظر گرفته ایم تا اگر اتفاق خاصی رخ داد بتوانند این نیرو‌های واکنش سریع اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به پیش بینی ۳۳ تیم ویژه برای کنترل و نظارت و هدایت بر این نیرو‌ها افزود: این تیم‌ها وظیفه راهبری این نیرو‌ها را برعهده دارند.

رئیس پلیس تهران بزرگ در خصوص عملکرد پلیس تهران گفت: ما در سال گذشته بیش از 21 تن موادمخدر کشف کردیم و در این راستا 15 درصد افزایش کشفیات داشتیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: 15 باند بزرگ مواد مخدر هم در این مدت کشف و منهدم شدند که در این باره نیز 11 درصد افزایش داشتیم.

وی با اشاره به افزایش 14 درصدی شناسایی و دستگیری معتادان متجاهر افزود: در زمینه اجرای طرح‌های پاکسازی و امنیت محله محور، بیش از 840 طرح را اجرا کردیم.

استقرار 313 چادر نوروزی پلیس در پایتخت/ افزایش فعالیت گشت‌های پیاده، موتوری و خودرویی در ایام نوروز

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: طی سال گذشته سرقت‌های خشن 23 درصد کاهش داشته است و زورگیری 15 درصد افزایش داشته است.

سردار رحیمی با بیان اینکه در 3 ماهه پایانی سال 96 هیچ موردی از سرقت مسلحانه نداشتیم، تصریح کرد: در زمینه کشف قاچاق کالا 38 درصد افزایش داشتیم.

وی افزود:پلیس در تجمعات و آشوب‌های بزرگ 3 ماهه پایانی سال 96 با همراهی مردم سرافراز بوده و خوشبختانه خونی از دماغ کسی نیامد و ما با اقتدار با این موضوع برخورد کردیم.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: تاکنون 70 درصد سرقت‌ها و 75 درصد جرایم سایبری توسط پلیس کشف شده است.

سردار رحیمی تصریح کرد: یگان ویژه پلیس بدون هیچ مشکلی بیش از 70 مسابقه را مدیریت کرده است، این در حالی است که 100 درصد جرایم جنایی کشف شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: از شهریور ماه تاکنون در تمام ماه‌ها کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی را شاهد بودیم.

سردار رحیمی تصریح کرد: طی سال 96 بالغ بر یک هزار محکوم فراری را نیز دستگیر کردیم.

انتهای پیام/

برپایی پست‌های ایست و بازرسی در 400 نقطه شهر تهران از امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار