رییس جمهور در شورای اداری استان کرمانشاه :

تلاش می کنیم تا پایان تابستان خانه های روستایی به مردم زلزله زده تحویل داده شود

نشست شورای اداری استان کرمانشاه با حضور رییس جمهور و جمعی از اعضای کابینه در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رییس جمهور در این نشست با اشاره به اینکه راه آهن کرمانشاه یک راه آهن استراتژیک است و باید به راه آهن عراق ، سوریه و سپس مدیترانه وصل شود به عملیات امداد رسانی در زلزله اشاره کرد  و  افزود: این عملیات امداد ونجات در نوع خود یک رکورد  و در سطح جهانی قابل رقابت است.

حجت الاسلام والمسلمین  روحانی در ادامه  افزود:  تلاش می کنیم تا کلیه خانه های روستایی در مناطق زلزله زده به مردم تحویل داده شود.

رییس جمهور گفت:اعتبارات استان کرمانشاه در سه سال آینده بیش از سه هزار میلیارد تومان خواهد بود و این حجم از اعتبارات می تواند بستر ساز توسعه استان در حوزه های مختلف باشد.

روحانی افزود: استان کرمانشاه به دلیل برخورداری از پتانسیل های تجاری و بازرگانی و کشاورزی و وجود جو همدلی در استان بی گمان در مسیر توسعه قرار خواهد کرفت.

رییس جمهور با اشاره به اینکه موضوع امهال وام به زلزله زدگان در دولت مطرح می شود افزود: رساندن راه آهن به اسلام آباد، قصرشیرین و خسروی در  دستور کار قرار دارد.

در ادامه نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: رفع مشکلات استان کرمانشاه نیازمند مدیریت و همت مضاعف است.

 آیت الله شیخ مصطفی علما در این نشست گفت: تشکر ویژه دارم که این زمان را برای سفر به استان انتخاب کردید که التیام بر زخم زلزله زدگان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به حوادث تلخ سال ۹۶ در ایران برای باقی ماندگان صبر الهی را خواستار شد.

بازوند استاندار کرمانشاه نیز گفت: رییس جمهور طی این مدت تلاش بسیار وافری را برای توسعه استان کرمانشاه و به ویژه بهبود وضعیت زلزله زدگان داشته اند که جای تقدیر فراوان دارد.

انتهای پیام/پ
 

سفر رییس جمهور به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.