آغاز سال نو برای معاون اول رییس جمهور در کنار مردم زلزله زده کرمان

جهانگیری با بیان اینکه در جریان زلزله‌های اخیر در کرمان توفیق نداشتم در جمع مردم زلزله‌زده حاضر شوم گفت: امیدوارم با آغاز سال نو، در بین مردم زلزله‌زده استان باشیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛  اسحاق جهانگیری عصر امروز در بدو ورود به استان کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امیدواریم سال 97، سالی پر از موفقیت، امید، نشاط و خوبی برای ایرانیان باشد اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید بتوانیم بر مشکلات پیش روی ملت فائق آییم.

وی با اشاره به اینکه عید هر ساله برای صله‌رحم بستگان به کرمان سفر می‌کنم افزود: این سفر فرصتی است تا به برخی از کارهای استان هم رسیدگی کنیم.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به دیگر اهداف سفر خود به استان گفت: در جریان زلزله‌های اخیر در استان کرمان توفیق نداشتم به کرمان آماده و در مناطق زلزله‌زده حاضر شوم.

وی با بیان اینکه هر چند موفق به حضور در جمع مردم زلزله‌زده نشدم اما در جریان اقدامات صورت گرفته در مناطق زلزله‌زده استان از طریق استاندار کرمان بوده و مسائل را پیگیری می‌کردم بیان کرد: امیدوارم با آغاز سال نو، در بین مردم زلزله‌زده استان باشیم.

جهانگیری با اشاره به اتفاقات تلخ سال 96 برای کشور و ملت ایران خاطرنشان کرد: زلزله کرمانشاه، زلزله کرمان، کشتی سانچی، سقوط هواپیمای آسمان از جمله اتفاقات تلخ سال 96 بود که امیدواریم مردم این تلخی‌ها را فراموش کرده و سال جدید سرآغاز اتفاقات خوب و بانشاطی برای مردم ایران باشد.

وی از افتتاح کارخانه جدیدی خودروسازی در بم خبرداد و افزود: با حضور در بم در جریان بازسازی‌های این شهرستان نیز قرار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/س

سال نو جهانگیری در کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.