سلیمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

انجام 1092 عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته/ امدادرسانی به 7 هزار نفر و انتقال 521 مصدوم به مراکز درمانی

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر از انجام یک هزار و 92 عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته خبر داد.

انجام یک هزار و 92 عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته/ امدادرسانی به 7 هزار تن و انتقال 521 مصدوم به مراکز درمانیمرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص اجرای عملیات امداد و نجات هلال احمر از 24 اسفند ماه 96 تا اول افروردین 97، اظهار کرد: یک هزار و 92 عملیات امداد و نجات طی این مدت انجام شده است و به 7 هزار و 320 تن از هموطنان در اقصی نقاط کشور امداد رسانی شد.

وی افزود: امدادگران در طول این مدت 739 نفر را نجات دادند و 521 تن از مصدومان را به مراکز درمانی منتقل کردند، همچنین 2 هزار و 138 نفر توسط امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا شدند.

سلیمی با اشاره به اسکان اضطراری هموطنان، بیان کرد: یک هزار و 292 نفر از هموطنان اسکان داده شدند که از این تعداد 275 نفر به صورت اضطراری اسکان داده شدند و یک هزار و 17 تن از مسافران نوروزی نیز در پایگاه های هلال احمر اسکان داده شدند.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به عملیات رهاسازی مصدومان در سوانح ترافیکی اشاره کرد و گفت: 130 مورد عملیات رهاسازی در یک هفته گذشته انجام شد و 207 مصدوم نیز به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

انجام بیش از یک هزار عملیات امداد و نجات طی یک هفته گذشته

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار