جانشین فرمانده انتظامی مازندران از راه اندازی قرارگاه نوروزی امام علی (ع) پلیس ۲۳ شهرستان استان در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران خبر داد.

سرهنگ حسن مفخمی شهرستانی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در راستای کنترل، نظارت وپیگیری اقدامات و فعالیت‌های پلیس در ایام تعطیلات نوروز در سطح استان وارائه خدمات مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزی، قرارگاه امام علی (ع) در سطح استان و شهرستان‌های تابعه راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قرارگاه‌های نوروزی پلیس، اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی است، افزود: قرارگاه نوروزی امام علی (ع) علاوه بر مرکز استان در مراکز همه شهرستان‌ها راه اندازی و آماده ارائه خدمات به همشهریان و مسافران نوروزی است.

جانشین فرمانده انتظامی مازندارن از راه اندازی ۸۲ ایستگاه پلیس در سطح استان برای ارائه خدمات انتظامی خبر داد و گفت: ماموران پرتلاش پلیس در این ایستگاه آماده ارائه خدمات انتظامی به شهروندان و مسافران نوروزی هستند.

سرهنگ مفخمی با اشاره به راه اندازی ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس در شهرستان ساری جنب میدان امام، از ارائه خدمات مشاوره‌ای و مددکاری رایگان به شهروندان و مسافران نوروزی خبر داد و افزود: توزیع بروشور و بسته‌های فرهنگی و همچنین راهنمایی مسافران از اقدامات این ایستگاه‌های فرهنگی است.

انتهای پیام/آ

اطلاع رسانی و راهنمایی مسافران نوروزی در قرارگاه‌های نوروزی پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار