بیش از ۳ میلیون تردد در راه‌های لرستان ثبت شده است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان در ۸ روز آغاز سفر‌های نوروزی خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: در مجموع از ۲۳ اسفند ماه تا پایان یکم فروردین سال جدید تردد ۳ میلیون و ۱۸۵ هزار و ۷۴۳ وسیله نقلیه توسط تردد شمار‌های موجود در راه‌های استان ثبت شده است.

وی گفت: سهم وسایل نقلیه سنگین از این میزان تردد یک میلیون و ۲۷۷ هزار و ۲۴ دستگاه بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: محور سه راهی چالانچولان (بروجرد) - خرم‌آباد طی این هشت روز بیشترین تردد را به خود اختصاص داده و محور بروجرد- بیرانشهر نیز دارای کمترین تردد بوده است.

شرفی خاطرنشان کرد: متوسط سرعت در محور‌های استان نیز در این ایام بین ۷۷ تا ۸۲ کیلومتر در نوسان بود و سرعت در برخی محور‌ها نظیر الشتر- سه راهی؛ آزادراه خرم‌آباد- پل زال بیرانشهر- بروجرد و فیروزآباد- نورآباد گا‌ها تا ۹۳.۵ کیلومتر نیز افزایش یافت.

وی اظهار کرد: کمترین سرعت نیز بین ۵۳ تا ۶۱ کیلومتر در محور‌های سه راهی نورآباد - نهاوند بروجرد- اشترینان و سه راهی بابازید- سه راهی زانوگه به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: این میزان تردد و پراکنش آن نشان می‌دهد استان لرستان گام مثبتی در راستای هدف بلندمدت تبدیل به مقصد گردشگری برداشته است.

انتهای پیام/م

ثبت بیش از ۳ میلیون تردد در راه‌های لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.