سردار مهماندار:

پلیس در ایام نوروز به تعطیلات نرفته و در آماده‌باش کامل است/ خلوتی معابر نباید سبب شود تا رانندگان با سرعت غیرمجاز رانندگی کنند

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: پلیس در ایام نوروز در آماده‌باش کامل برای برخورد با رانندگان متخلفی است که به دلیل خلوتی معابر با سرعت غیرمجاز رانندگی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محمدرضا مهماندار، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره اقدامات پلیس راهور تهران برای برخورد با سرعت غیرمجاز در ایام تعطیلات نوروز در بزرگراه‌های تهران اظهار کرد: تهران بیش از ۵۵۰ کیلومتر بزرگراه دارد که در ایام نوروز عمدتا خلوت هستند و ممکن است همین خلوتی سبب شود تا برخی از رانندگان با سرعتی بیشتر از حدمجاز در بزرگراه‌ها و معابر تردد کنند.

وی با بیان اینکه پلیس راهور حتما با این تخلفات برخورد خواهد کرد، گفت: در تعطیلات نوروزی پلیس به تعطیلات نرفته و اتفاقا در آماده‌باش کامل است، بنابراین خلوتی معابر نباید سبب شود تا برخی با سرعت غیرمجاز رانندگی کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه در نوروز امسال مدیریت سرعت و نظارت بر آن در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: در همین راستا در تعطیلات نوروزی علاوه بر فعال بودن تمامی دوربین‌های ثابت ثبت تخلف سرعت در بزرگراه‌ها و معابر، مأموران پلیس راهور نیز با بیش از ۴۰ دوربین سیار در نقاط مختلف مسیر‌ها به ویژه نقاط حادثه‌ساز، نسبت به کنترل رفتار ترافیکی و حادثه ساز رانندگان اقدام خواهد کرد.

مهماندار با بیان اینکه تخلف سرعت غیرمجاز در ایام نوروز توسط دوربین‌های ثابت و سیار ثبت می‌شود، گفت: همچنین آن دسته از رانندگانی که همزمان مرتکب دو تخلف حادثه ساز شوند علاوه بر جریمه به مدت ۷۲ ساعت نیز خودرویشان توقیف خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ همچنین با اشاره به رانندگانی که ممکن است از شهر‌های دیگر به تهران بیایند، گفت:‌ممکن است این افراد آشنایی کافی با معابر و آدرس‌ها نداشته باشند و به همین دلیل مسیری را اشتباه انتخاب کنند، اما باید توجه داشته باشند که به هیچ عنوان برای اصلاح مسیر نباید با دنده عقب در بزرگراه‌ها و معابر اصلی تردد کنند.

انتهای پیام/

برخورد پلیس پایتخت با سرعت غیرمجاز خودروها در تعطیلات نوروز

برچسب ها: پلیس راهور ، نوروز 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۲۳:۲۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
حقوق پلیس با این سختی کار خیلی کم است در فیش حقوقی پلیس ها تعطیل کاری و شب کاری نیست ولی در فیش حقوقی مابقی کارمندان که کارشان راحت است وجود دارد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۴۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
آقا چقد خلوت و خوب شده تهران ما که داریم زندگی میکنیم با این خلوتی نه ترافیکی نه دودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
هيچ كجاي دنيا، به اندازه پليس ايران به راننده ها توصيه ايمني نمي شود. خواهشا مراعات كنيد،،،،مراعات كنيد ،،،،،اقايان پليس خسته نباشيد ، عيدتان مبارك
آخرین اخبار