صفار هرندی در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران؛

انقلاب همچنان زنده و پرتکاپوست و گویی تازه متولد شده است/حمایت از کالای ایرانی باید تبدیل به یک فرهنگ شود

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انقلاب همچنان زنده، پرتکاپو و دارای حیات است و گویی تازه متولد شده است.

انقلاب همچنان زنده ، پرتکاپوست و گویی تازه متولد شده است/حمایت از محصولات داخلی باید به فرهنگ و گفتمان غالب در کشور تبدیل شودبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  محمدحسین صفار هرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه انقلاب همچنان زنده ، پرتکاپو و دارای حیات است و گویی تازه متولد شده است، افزود: با وجود اینکه چهل سال از عمر انقلاب می گذرد، حتی شائبه اینکه این نظام از طرف مردم پس زده شود ، شکل نگرفته است.

وی ادامه داد: این انقلاب در چهل سالگی نه تنها عصا دست نگرفت، بلکه عصا زیر بغل دیگران گذاشت و به کمک دولت‌های در حال سقوط رفت.

 صفار هرندی تاکید کرد: مداخلات‌ ما در کشورهایی مانند سوریه و ..از جنس مداخلات لشکر کشی نبود و به صورت مستشاری حضور داشتیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه ژئوپولتیک منطقه به دلیل اصالت انقلاب تغییر کرده است، اظهار کرد: در 40 سالگی انقلاب نه تنها هیچ کشور جدیدی در منطقه شکل نگرفته بلکه کشورهای در حال تزلزل به دلیل تجربیات انقلاب اسلامی مستحکم‌تر شده اند.

صفار هرندی اضافه کرد: برخی فکر می‌کردند با نزدیک شدن به آمریکا آینده خود را بیمه می کنند، اما امروز ورشکسته‌ها آنها هستند.

وی با بیان اینکه حمایت از محصولات داخلی باید به فرهنگ و گفتمان غالب در کشور تبدیل شود، گفت: تجربه‌های 40 سال گذشته نشان می‌دهد که دنیا نمی‌خواهد ما را آرام بگذارد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: راه حل را باید در بازگشت به درون جستجو کنیم؛ همان که رهبر معطم انقلاب فرمودند اقتصاد درون زا که البته برون گرا هم هست.

صفار هرندی گفت: چرخ اقتصاد داخلی کشور را باید به گردش در بیاوریم تا دیگرانی که بیرون نشسته اند و منتظر قرار و مدار گذاشتن با ما هستند با قرائتی از داخل روبرو شوند که در نهایت به ما امتیاز دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: نمی‌خواهیم دور کشور را حصار بکشیم و ارتباط با دنیا را قطع کنیم اما با اقتصاد مقاومتی انزوا بوجود نمی‌آید و تجارت با خارج از کشور ادامه خواهد داشت.

عضو مجمع تشخیص مصلح نظام تصریح کرد: در قصه برجام اندک تمایلی به سمت بیگانگان نشان دادیم که می‌خواهیم مسائل‌مان را با جهان حل کنیم اما سیر تدارکات برای تحریم علیه ما از آن زمان گسترده تر شد؛ این راه حل نیست و راه حل را باید در بازگشت به درون جستجو کنیم که همان اقتصاد درون زا است.

وی ادامه داد: یک زمانی برای توجیه متوسل شدن به بیگانان گفتند حتی آب خوردن ما هم در گرو اظهار لطف آنها است و اگر نگاه از سر محبت نداشته باشند آب هم نمی‌توانیم بخوریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد:دولتمردان و مسوولان لازم نیست خیلی حمایت کنند بهترین حمایت از ناحیه آنها عدم مانع تراشی بر سر اقدامات مردم است.

صفار هرندی تاکید کرد: عزت در بی نیازی است. با وجود همه مشکلات فاصله طبقانی فقیر و غنی پیش از انقلاب، امروز کم شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم زمانی برسد که برند ایرانی، برند موفقیت و بهترین بودن و مرغوبیت بالاتر باشد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Ferry
۰۸:۵۷ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۵ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
خداوند دشمنان اسلام را نابود کنه .

ایران همیشه سرافراز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۸ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
ایرانی جنس کالای ایرانی بخر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
زنده باد ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
حق با شماست .دمتگرم
Germany
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
فقط کالای ایرانی حمایت میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۲ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۳ فروردين ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار