استقبال مسافران وگردشگران از طرح‌های نوروزی اوقاف

۹۰۰ سوئیت و زائرسرا در نوروز برای اسکان مسافران و زائران آماده سازی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه غرفه‌های مختلف چند رسانه‌ای، مشاوره وقف، پاسخگویی به شبهات دینی، کودک و نوجوان، نقاشی بکشید و جایزه بگیرید در خیمه‌های معرفت برپا شده است، گفت: ۹۰۰ سوئیت و زائرسرا در ایام نوروز آماده اسکان مسافران و زائران است.

وی افزود: طرح آرامش بهاری همزمان با سراسر کشور از ۲۵ اسفند سال ۹۷ در مازندران آغاز به‌کار کرد.

حجت‌الاسلام حیدری طرح آرامش بهاری را یکی از زیباترین طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه دانست و گفت: این طرح در امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص سراسر کشور و مازندران اجرای و در قالب آن به زائران و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران از برگزاری مراسم تحویل سال ۱۳۹۷ در ۷ جوار امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص مجری طرح آرامش بهاری خبر داد و افزود: مردم علوی و ولایتمدار مازندران در مراسم تحویل سال‌نو در جوار امام‌زادگان حضور میلیونی داشتند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری تا ۱۵ فروردین سال جاری ادامه دارد، گفت: خیمه‌های معرفت در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری در امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برپا شد.
انتهای پیام/آ

اقامت مسافران نوروزی در بقاع متبرکه مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار