بسیج مظلوم‌ترین و زحمتکش ترین قشر کشور است

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: بسیج زحمتکش ترین قشر کشور است که هر جا در صحنه حضور داشته است، موجب تقویت انقلاب اسلامی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالحمید امانت بهبهانی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان بیان داشت: امانت بهبهانی گفت: بسیج خوزستان یکی از سازمان هایی است که همواره برای امنیت و آرامش تلاش کرده است و با کمک نیروهای بسیج باندهای بزرگ مواد مخدر متلاشی و سرکردگان این باندها به دار مجازات آویخته شده اند.

وی افزود: بسیج مظلوم‌ترین و زحمتکش ترین قشر کشور است که هر جا در صحنه حضور داشته است، موجب تقویت انقلاب اسلامی و تحقق اهداف مقام معظم رهبری شده است.

امانت بهبهانی عنوان کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی و همچنین سربازان گمنام امام زمان (عج) خدمات ارزنده خود را در راه حفظ نظم و قانون به کار می گیرند و تلاش اعضای بسیج به عنوان نیروی انقلابی داوطلب، همواره قابل مشاهده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خوزستان گفت: معاونت پیشگیری دستگاه قضایی به کمک همه سازمان های دولتی و خصوصی نیاز دارد و قطعاً با همکاری و همراهی نیروهای بسیج می­توان شاهد کاهش آسیب­های اجتماعی در استان باشیم.

وی افزود: مصرف مواد مخدر موجب فروپاشی خانواده­‌های زیادی در کشور شده است به طوری که در پرونده­‌های طلاق و اختلافات خانوادگی، ردپای مواد مخدر را می‌توان دید.

انتهای پیام/م

مواد مخدر عامل فروپاشی خانواده ها

برچسب ها: بسیج ، دستگاه قضایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.