لغو موقت محدودیت ترافیکی جاده هراز /یکطرفه شدن جاده کرج- چالوس

رییس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت آمد و شد در جاده هراز به علت روان بودن بار ترافیکی موقتا لغو شد.

سرهنگ قدمی رییس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: محدودیت آمد و شد در جاده هراز به علت روان بودن بار ترافیکی موقتا لغو شد و جاده دوطرفه است

وی با بیان اینکه ترافیک هم اکنون در جاده هراز محدوده لاریجان تا آب اسک سنیگن است، افزود:آمد و شد خودرو‌ها در جاده‌های چالوس، هراز، کیاسر، سوادکوه ومحدوده درون شهری پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی با اشاره به ترافیک پرحجم جاده‌های مازندران به مسافران توصیه کرد، با حوصله و صبر وسرعت مطمئن در رانندگی سفر خوشی را رقم بزنند.

رییس پلیس راه مازندران افزود: آمد وشد انواع کشنده‌های سنگین شامل تریلر، کامیون، کامیونت از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ شب در جاده‌های سوادکوه امروز ممنوع شد.

وی با بیان اینکه به منظور افزایش ظرفیت تردد، آمدوشد وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج ممنوع است. گفت:  تردد انواع وسایل نقلیه از کرج به چالوس هم امروز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ امروز یک طرفه شد.

وی با بیان اینکه از لحاظ شرایط جوی هوای استان صاف و سطح جاده‌ها خشک گزارش شده است، گفت:جاده چالوس فردا نیز از ساعت ۱۲ از کرج به مرزن آباد و از ساعت ۱۵ از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی گفت: تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های مازندران است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.
انتهای پیام/آ

لغو محدودیت ترافیکی جاده هراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار