اکران فیلم «دژاوو» از نهم فروردین

فیلم سینمایی «دژوو» به کارگردانی رایا نصیری به زودی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نخستین ساخته‌ بلند سینمایی رایا نصیری از نهم فروردین ماه ۱۳۹۷ در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

فیلم سینمایی «دژاوو» به نویسندگی و کارگردانی رایا نصیری و تهیه‌کنندگی مهدی شادی زاده و علیرضا شادی زاده محصول سال ۱۳۹۴ است.

نصیری پیش از این ساخت فیلم‌های کوتاه و مستند را در کارنامه کاری خود داشته است. او همچنین عضو هیئت مدیره انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند است. از فیلم‌های مطرح مستند وی می‌توان به «دخترم؛ باران؛ فرناز»، «کوچِ خاک»، «چوبِ سرخ» و « عشق؛ گم شده» که همگی موضوعات اجتماعی را محور قرار داده اند، اشاره کرد.

مهدی احمدی، مرضیه وفامهر، رویا افشار، هلیا رفاهی، ملودی آرامنیا، فرزان احسانی، سیامک باحجب، ثمینه پهلوانی‌زاده، آرش فرجی و مسیح لطف‌دوست، از جمله بازیگران فیلم «دژاوو» هستند.

این فیلم علاوه بر تهران اکران خود را از روز جمعه دهم فروردین ماه در سایر شهرستان‌ها از جمله مشهد، اصفهان، شيراز، رشت، تبريز و غیره آغاز می کند.

داستان فیلم در خصوص دو نفر به نام سارا و فرهاد است که پس از سال ها جدایی همدیگر را ملاقات می کنند و در تفکر تصمیمی جدید هستند.

انتهای پیام/

آخرین اثر رایا نصیری به زودی اکران می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.