عبدالملک بدرالدین: سعودی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال سیطره بر ما هستند

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تاکید کرد سعودی‌ها، آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها، به دنبال سیطره بر ملت یمن به روش بردگی هستند.

عبدالملک بدرالدین: سعودی‌ها و آمریکایی‌ها به دنبال سیطره بر ما هستندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، سخنرانی عبدالملک بدرالدین، دبیرکل جنبش انصارالله یمن، به مناسبت سومین سالروز ایستادگی و مقاومت در مقابل جنایات عربستان سعودی و فرا رسیدن ماه رجب برگزار شد.

او در سخنانش گفت: دشمنان ما شامل سعودی‌ها و آمریکایی‌ها و مزدوران آن‌ها، به دنبال سیطره بر ما به روش بردگی هستند. آن‌ها می‌خواهند هیچ چیز برای ما باقی نگذارند، نه تصمیم‌گیری، نه دیدگاه و نه اصول. شما باید در این زندگی که آن‌ها می‌خواهند آنگونه که آنان می‌گویند عمل کنید و موضعی را در پیش بگیرید که آن‌ها می‌خواهند. شما باید بر اساس تمایلات آن‌ها رفتار کنید و این چیزی است که شما را از بندگی خدا جدا می‌کند و ایمان شما به خدای متعال در این زندگی که آن‌ها برای شما می‌خواهند جایی ندارد.

دبیرکل جنبش انصارالله یمن تأکید کرد: برنامه و موضع دشمن بشریت یعنی آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها و مزدوران آن‌ها، وابستگی کامل به آن‌ها و پیروزی از مواضع آمریکا و اسرائیل است، این تحرکی شیطانی است. چنین چیزی با ایمان به خدای متعال در تعارض است؛ چراکه خداوند متعال آزادی انسان را از هر بردگی و وابستگی خواستار است.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار