امیرآبادی فراهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

نهادهای موثر تمام امکانات خود را برای برندسازی کالای ایرانی به میدان بیاورند/مجلس قوانین تنبیهی و تشویقی تصویب کند

نماینده قم گفت: مجلس برای کمک به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید قوانین تشویقی صادراتی و تنبیهی وارداتی غیرضروری را تصویب کند.

نهادهای موثر تمام امکانات خود را برای برندسازی کالای ایرانی به میدان بیاورند/مجلس قوانین تنبیهی و تشویقی تصویب کنداحمد امیرآبادی فراهانی عضو هیئت رئیسه مجلس در گفت و گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به شعار سال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی گفت: یکی از اقدامات مهم و موثر برای تحقق این شعار آن است که دولت جلوی اجحاف بانکها، بیمه‌ها، گمرک و اداره مالیاتی را به تولیدکنندگان بگیرد.

نماینده مردم قم تاکید کرد: فروشگاه‌های دولتی و نیمه دولتی هم می توانند کالای ایرانی را عرضه کنند.

وی با اشاره به تاثیر برخی نهادها در فرهنگسازی برای استفاده از کالای ایرانی اظهار کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بنیادها و نشریات باید تمام امکاناتشان را برای برندسازی کالای ایرانی به میدان آورند.

امیرآبادی فراهانی ادامه داد: مجلس هم برای کمک به تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی باید قوانین تشویقی صادراتی و تنبیهی وارداتی غیرضروری را تصویب کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: تولیدکنندگان ایرانی هم باید تلاش کرده و قول دهند که کالاهای با کیفیت تولید کنند تا در رقابت با اجناس مشابه خارجی بتواند مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۷
اين درست است. اول جاده را صاف كنيد كالاي ايراني با كيفيت خوب بسازند و با قيمت مناسب عرضه كنند و به بهانه مرغوبيت كالا گران فروشي نكنند روي محصولات بزبان هاي خارجي چيزي ننويسند مردم با دل و جان كالاهاي ايراني را ميخرند
Germany
ناشناس
۰۸:۲۰ ۰۵ فروردين ۱۳۹۷
این سخنان هر ساله فقط در شعار توسط مسئولین امر بیان می شود ولی در عمل هیچ خبری نیست متأسفانه مدیران اگر تا کنون سخنان مقام معظم رهبری را عملی می کردند وضعیت اقتصادی کشور به این صورت نبود
Iran (Islamic Republic of)
دبیر
۲۳:۱۴ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
خیلی ناچیزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۳ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۱ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
آیا آنها که دست اندر کارند ودر واردات گوشی های خارجی منافع دارند وجزو خواصند هم جزو افراد معمولی شده وتبعیت می کنند یا اینکه باز راه فرار دارند و با یک تلفن مشکلشان حل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۰۴ فروردين ۱۳۹۷
عجب
آخرین اخبار