وقتی به خاطر چشم و هم‌چشمی سراغ کالای خارجی می رویم +فیلم

با توجه به نامگذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای ایرانی"، مروری خواهیم داشت بر اوضاع قاچاق و واردات بی‌رویه کالاهای مصرفی که به تولید داخلی ضربه می‌زنند.

وقتی به خاطر چشم و هم‌چشمی سراغ خرید کالای خارجی میرویم، چه اتفاقی می‌افتد؟به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمایت از کالای ایرانی تا حدی مهم است که رهبر انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، با نامگذاری سال جدید به نام "حمایت از کالای ایرانی"، اولویت اصلی کشور را این موضوع قرار دادند.

اهمیت این موضوع زمانی آشکار می‌شود که کارخانه‌های داخلی به دلیل عدم حمایت مردم نتوانند بودجه لازم را کسب کنند، در نتیجه در رقابت با شرکت‌های مشابه خارجی عقب خواهند ماند و دیگر توان مقابله با کالاها و کیفیت محصولات رقیب را نخواهند داشت.

از طرفی اگر حمایت از کالاهای ایرانی صورت پذیرد، مشکلات بسیاری، از جمله بیکاری قشر زیادی از مردم رفع خواهد شد و شرکت های ایرانی نیز پس از مدتی قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را پیدا خواهند کرد.

کانال تلگرامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ویدئویی جالب از اهمیت حمایت از کالای ایرانی منتشر کرده است که در آن اشاره‌ی مختصری به تاثیرات واردات برنج، چای و دیگر محصولات خارجی داشته است. در ادامه این ویدئو را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

تاثیرات واردات برنج و چای و دیگر محصولات خارجی را ببینید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
کسانی که به دنبال جشم و همچشمی هستند .ارامش ندارند .و اصولا کم سواد یا بیسواد هستند .جونکه همش در حال مقایسه هستند .زیبایی در سادگی است و بس
Canada
ناشناس
۰۰:۳۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۷
کسانی که به دنبال جشم و همچشمی هستند .ارامش ندارند .و اصولا کم سواد یا بیسواد هستند .جونکه همش در حال مقایسه هستند .زیبایی در سادگی است و بس