صفرپور: قهرمانی دور قبل تکواندو بانوان جهان را تکرار کنیم

سرمربی تیم نوجوانان تکواندو گفت: در رده‌سنی نوجوانان حفظ سکوی قهرمانی خیلی سخت‌ است اما ما می‌توانیم قهرمانی دور قبل تکواندو بانوان جهان را تکرار کنیم.

صفرپور: قهرمانی دور قبل تکواندو جهان بانوان را می توانیم تکرار کنیم/ به توانایی تک تک بچه‌ها ایمان دارم به گزارش  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون تکواندو؛ فاطمه صفرپور سرمربی تیم‌ملی تکواندو نوجوانان اعزامی به مسابقات کسب سهمیه المپیک و قهرمانی جهان که پیش از این و در سال 2016 نیز توانست برای نخستین بار عنوان قهرمانی را برای تکواندو نوجوانان به ارمغان بیاورد و خود نیز عنوان بهترین مربی جهان را بدست آورد درباره شرایط تیم در آخرین روزهای باقی مانده به مسابقات جهانی اظهار کرد: تیم از اواخر دی‌ماه وارد اردو شد و با توجه به مدت زمانی که در اختیار داشتیم روزانه دو تا سه نوبت تمرین را در دستور کار قرار دادیم. با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته سعی کردیم بر روی نقاط ضعف تکواندوکاران تمرکز کرده و نقاط ضعف را کاهش دهیم. امیدوارم با جسارت و جنگندگی که اعضای تیم دارند بتوانیم بهترین عنوان را کسب کنیم.

او با اشاره به حضور تیم در تورنمنت بین‌المللی ترکیه گفت: سعی کردیم پس از این مسابقات ایرادهای تکواندوکاران را برطرف کنیم  و از آنها خواستم تا در میدان نترس مبارزه کنند. در مسابقات ترکیه جنگنده عمل کردند و امیدوارم در جهانی نیز همین طور باشند.

صفرپور افزود: در رده‌سنی نوجوانان حفظ سکوی قهرمانی خیلی سخت‌تر از کسب آن است اما با جنگندگی و خودباوری که در بچه‌ها می‌بینم اگر شرایط خاصی به وجود نیاید می‌توانیم برای دومین بار عنوان نخست را به نام دختران ایرانی ثبت کنیم.

او با بیان اینکه تیم از نظر روحی و روانی نیز شرایط خوبی دارد تصریح کرد: بچه‌ها در تورنمنت ترکیه از امتحان خود سربلند بیرون آمدند و نشان دادند برای کسب مدال از جان مایه می‌گذارند؛ به تک تک بچه‌ها ایمان دارم و می‌دانم آنها بهترین عملکرد را از خود بر جای بگذارند.

سرمربی تیم تکواندو نوجوانان دختر با اشاره به مسابقات کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: در این رقابت‌ها در سه وزن 44-، 63- و 63+ کیلوگرم حضور پیدا می‌کنیم و برای کسب بهترین نتیجه در این رویداد نیز آمادگی کاملی داریم اما نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه اتفاقی می‌افتد.

صفرپور  ادامه داد: فکر می‌کنم مهمترین رقیبان ما، روسیه، چین تایپه، تایلند، آلمان، ترکیه، انگلستان و صربستان باشند اما ما تمامی رقبا را آنالیز کردیم و به طور حتم  با توجه به این موضوع بچه‌ها با برنامه‌تر در میدان مبارزه عمل خواهند کرد.

او  در پایان خطر نشان کرد: از رئیس فدراسیون و نایب رئیس بانوان که در این مدت ما را حمایت کردند تشکر می کنم؛ همچنین سال نو را به همه هموطنانم تبریک می‌گویم و از آنها می‌خواهم دعای خیرشان را از ما دریغ نکنند تا قهرمانی دور قبل را حفظ کنیم. 

انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم تکواندو نوجوانان درباره مسابقات قهرمانی جهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار