ارائه خدمات امدادی به ۷۵۰ گردشگر حادثه دیده در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از ارائه خدمات امدادی به ۷۵۴ گردشگر نوروزی حادثه دیده در استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت:از آغاز طرح امدادونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان در ۲۵ اسفند ۹۶ تا روزسوم فروردین ۹۷، نجاتگران و امدادگران این جمعیت موفق شدند ضمن انجام ۱۶۴ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به ۷۵۴ آسیب دیده ارائه کنند.

وی افزود:ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۳۳۷ نفر، انتقال ۷۳ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۳۵ نفر از جمله این خدمات بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: در این عملیات‌ها ۷۸۷ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۲۰۶ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۹۳ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

اکبری افزود: امسال جمعیت هلال احمر استان در راستای اجرای طرح ملی امدادو نجات نوروزی با ۵۴ پایگاه و پست ثابت و سیار امداد ونجات به میهمانان ومسافران نوروزی خدمت رسانی خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای آرامش و سفر ایمن در سطح استان فراهم کنند.

وی گفت: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند تا به فوریت‌های امدادی میهمانان نوروزی استان در اسرع وقت پاسخ داده شود.

وی افزود: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.
انتهای پیام/آ
نجات ۷۵۰ گردشگر حادثه دیده در مازندران

برچسب ها: هلال احمر ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.