مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان قم عنوان کرد؛

تردد خودرو در استان قم منوط به شاخص های ایام هفته است

جمالی گفت: بیشترین میزان تردد در ساعات ۱۲ الی ۱۳ و هم‌چنین ۱۷ الی ۱۸ صورت گرفته است.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ابوالفضل جمالی،مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم،گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون افزون بر یک‌میلیون و821 هزار خودرو به استان قم واردشده‌اند که طی همین مدت در سال گذشته، میزان ورودی خودرو به استان افزون بر یک‌میلیون و 747 هزار دستگاه بوده است.

وی عنوان کرد: با توجه به آمار ارائه‌شده ،طی مدت اجرای طرح نوروزی تاکنون ، شاهد رشد 4 درصدی تردد خودرو به استان قم در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بوده‌ایم.

 وی بیشترین سهم استانی از مبدأ پلاک وسایل نقلیه ترددکننده به استان قم را به ترتیب مربوط به  استان‌های تهران، البرز و اصفهان دانست ویادآورشد: کمترین میزان تردد به استان قم نیز با مبدأ پلاک خودرو وارده به ترتیب مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، کهکیلویه و بویر احمد و استان ایلام بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان قم بیشترین حجم تردد خودرو طی مدت یادشده را به ترتیب مربوط به محورهای جاده‌ای آزادراه قم – تهران، آزادراه قم – کاشان و آزادراه سلفچگان – ساوه دانست وبیان کرد: کمترین میزان تردد نیز طی همین مدت به ترتیب، در محورهای جاده‌ای پردیسان – ورجان، لنگرود – کهک و قم- جعفریه ثبت‌شده است.

جمالی ساعات اوج تردد در محورهای جاده‌ای استان قم را طی مدت مذکور متغیر و منوط به شاخص‌های ایام هفته دانست و توضیح داد : بیشترین میزان تردد در ساعات 12 الی 13 و هم‌چنین 17 الی 18 صورت گرفته است.

انتهای پیام/ ح

تردد خودرو در استان قم در نوروز امسال 4 درصد افزایش یافت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار