افزایش چشمگیر آمار گردشگران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی درشهرستان مراغه+ تصاویر

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مراغه،از افزایش چشمگیر آمار گردشگران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی، وجود جاذبه های تاریخی متعدد خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛یعقوب طالبی رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مراغه، بااشاره به وضعیت مساعد آب و هوایی در ایام نوروز و نیز وجود زیرساخت های مناسب اقامتی و گردشگری در شهرستان مراغه را از مهم ترین دلایل افزایش میزان اقامت و بازدید گردشگران در این شهرستان عنوان کرد.

افزایش چشمگیر آمار گردشگران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی  درشهرستان مراغه+ تصاویر

وی با بیان اینکه رصدخانه مراغه، نخسین رصدخانه جهان اسلام است که حدود ۸۰۰ سال پیش، در دوره ایلخانان بنا شده است، گفت: رصدخانه مراغه از بناهای تاریخی کم نظیر ایران است که با بیشترین استقبال از سوی گردشگران نوروز ۹۷ مواجه شده است.

 افزایش چشمگیر آمار گردشگران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی  درشهرستان مراغه+ تصاویر

 طالبی با عنوان اینکه موزه های مراغه از مهم ترین ظرفیت های گردشگری فرهنگی این شهرستان محسوب می شود، ادامه داد: موزه های شهرستان مراغه همچون موزه های ایلخانی، سنگ نگاره ها و فسیل شناسی با محتوای غنی تاریخی و فرهنگی خود از مهم ترین ظرفیت های گردشگری فرهنگی مراغه به شمار می آیند که امسال نیز مطابق سالهای گذشته نظر گردشگران را به خود جلب نموده است.

 افزایش چشمگیر آمار گردشگران در آغاز دور دوم سفرهای نوروزی  درشهرستان مراغه+ تصاویر

 وی با اشاره به لزوم ارائه خدمات مطلوب به گردشگران افزود: به منظور افزایش رضایت گردشگران، طی رایزنی های صورت گرفته با شهرداری مراغه تعداد اتوبوس های مراغه گردی در نیمه دوم نوروز ۹۷ افزایش یافته است.

انتهای پیام/

افزایش اتوبوس‌های مراغه گردی جهت رضایتمندی گردشگران

برچسب ها: گردشگری ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار