اردبیل استان امن به لحاظ جذب گردشگر خارجی است

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل گفت: این استان یکی از استان‌های امن کشور به لحاظ جذب و میزبانی از گردشگران خارجی است.

علی نواداد،معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، تصریح کرد: اردبیل با وجود واقع شدن در مرز شمال غرب کشور از استان های امن محسوب می شود.

وی افزود: در سال های اخیر برای جذب گردشگر در این استان اقدامات قابل توجهی صورت گرفته و ضروری است این روند ادامه یابد.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل تاکید کرد: ضروری است برای جذب گردشگر، از روند سنتی خارج شده و از جمله به جذب گردشگران خارجی توجه ویژه شود.

نواداد به ضرورت تسهیل حضور گردشگران خارجی تاکید کرد و بیان داشت: اقداماتی در این راستا در دستور کار است از جمله اینکه در آینده نزدیک گمرک بیله سوار ۲۴ ساعته شده و خدمات مطلوب ارائه می‌شود.

وی همچنین به وضعیت مطلوب خدمات رسانی به مسافران نوروزی نیز اشاره و تصریح کرد: در نوروز امسال با بهبود خدمات و بهبود وضعیت جوی با رشد قابل توجه سفر‌های نوروزی مواجه هستیم.

معاون سیاسی اجتماعی استانداری اردبیل ادامه داد: اردبیل یکی از قطب‌های گردشگری کشور است که همه ساله با استقبال مسافران نوروزی مواجه می‌شود.

نواداد همچنین به فعالیت ۴۰ نفر از اعضای سازمان‌های مردم نهاد به عنوان بازرسان افتخاری در تعطیلات نوروزی اشاره و تاکید کرد: بازرسان افتخاری بر روند خدمات رسانی مراکز اقامتی و خدمات گردشگری نظارت داشتند.

انتهای پیام/ح/پ

 

جاذبه های گردشگری در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار