استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از تاکسی گردشگری

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه از استقبال چشمگیر مسافران نوروزی از طرح ابتکاری تاکسی گردشگری خبر داد.

سلیمانی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، گفت:طرح تاکسی گردشگر از تاریخ ۲۹ اسفندماه شرع شده و تاکنون پایان روز ۱۲ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

 وی ادامه داد: درطول این ایام تعطیلات نوروز امسال گردشگرانی از ۷۵ شهر مختلف کشور از خودرو‌های ون گردشگری سازمان تاکسیرانی استفاده کرده و با ثبت نظر در طرح نظرسنجی این سازمان، از طرح مذکور استقبال و قدردانی کردند.

سلیمانی گفت: این خودرو‌ها گردشگران را از طاقبستان برای بازدید از مکان‌های تاریخی و دیدنی و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی شهر منتقل می‌کنند..

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت:این تاکسی‌ها در طول این مدت با حضور در سطح شهر و انتقال و جابجایی گردشگران در محدوده اماکن سیاحتی، تفریحی، تاریخی، باستانی، موزه ها، مراکز خرید، اماکن و خانه‌های تاریخی و بوستان‌ها توانستند سهم قابل توجهی در جا به جایی و راهنمایی صحیح و اصولی گردشگران در ایام تعطیلات نوروزی ایفا کنند.

 وی به مزایای این طرح در توسعه گردشگری استان کرمانشاه خبر داد و گفت: این طرح باعث خواهد شد تا مهمانان نوروزی با آرامش و اطمینان بیشتری بتوانند بدون استفاده از خودرو شخصی خود در سطح شهر تردد داشته و از اماکن دیدنی شهر بازدید داشته باشند.

انتهای پیام/پ

جاذبه های گردشگری در کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.