نیروی انتظامی در اسفند ماه 96؛

دستگیری ۳۰۰ نفراز آشوبگران خیابان پاسداران/سردار اشتری:ناجا با هر گونه بی‌نظمی و اخلال برخورد می کند

مهم‌ترین اخبار نیروی انتظامی در اسفند ماه سال ۹۶ را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳۰۰ نفراز آشوبگران خیابان پاسداران/سردار اشتری:ناجا با هر گونه بی‌نظمی و اخلال برخورد می کندبه گزارش خبرنگارحوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهم ترین اخبار نیروی انتظامی در اسفند ماه سال 96 را در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۳۰۰ نفراز آشوبگران خیابان پاسداران

سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در پی حمله دراویش گنابادی به ماموران نیروی انتظامی به تشریح آخرین وضعیت این موضوع پرداخت و اظهار کرد: ۳۰۰ نفر از آشوبگران خیابان پاسداران بازداشت شدند، رانندگان خودرو‌های مرگ (اتوبوس و سمند) و ضاربان و عناصر اصلی در بین دستگیر شدگان هستند.

وی افزود: ٣٠ نفر از ماموران حاضر در صحنه زخمی و مجروح و تعدادی از آشوبگران نیز مصدوم شدند.

آشوبگران به دنبال کشته سازی و ایجاد انگیزه میان اقلیت ها بودند/ نیروی انتظامی مانع برهم زدن امنیت توسط جریان‌های سیاسی می‌شود

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در مراسم تشییع پیکر شهدای ناجا اظهار کرد: شهدا نشانه و میزان و گواه هستند بر ما که چگونه مسیر الهی را طی کنیم. ما در طول مسیر انقلاب شاهد انواع توطئه‌ها از ناحیه دشمن هستیم و خواهیم بود.

وزیر کشور تصریح کرد: مجموعه اقداماتی که در این چند ماه اتفاق افتاد، همه ناشی از کینه‌ آمریکا و اسراییل به دلیل ضرب شستی است که نیرو‌های ما در سوریه و عراق به آمریکا زدند و آن‌ها از ما کینه دارند.

وی افزود: افراطیون به دنبال کشته سازی بودند تا انگیزه لازم برای وارد کردن کشور به تلاطم را ایجاد کنند.

برخورد پلیس با دختر بد حجاب در دست بررسی است

سردار سعید منتظر المهدی معاون اجتماعی نیروی انتظامی درحاشیه اختتامیه سومین جشنواره ایده ها و فرصت ها در رابطه با فیلم منتشر شده از دختری که اقدام به کشف حجاب کرده بود و نحوه برخورد پلیس با این دختر گفت: این موضوع هم در دست بررسی است.

ناجا با هر گونه بی‌نظمی و اخلال برخورد می کند

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت و ترحیم شهدای اغتشاش پاسداران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اقشار مختلف مردم این حرکت داعشی را محکوم کردند و قوه قضائیه انشاالله آنها را محاکمه و به سزای اعمالشان می رساند.

فرمانده نیروی انتظامی گفت:‌ ناجا با تمام قوت با هر گونه بی‌نظمی و اخلال برخورد خواهد کرد و در خدمت مردم خواهد بود.

کشف بیش از ۳۸ هزار میلیارد ریال کالای قاچاق در سال 96/ تلگرام محیط وقوع 46 درصد جرایم

سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا در نشست خبری با اعلام  اینکه 27 هزار گشت همزمان پلیس های تخصصی در ایام نوروز را خواهیم داشت، گفت: 3770 گشت خودرویی ،2010 گشت موتوری و 2900 پلیس پیاده، در راستای ایجاد آرامش مردم عزیزمان مستقر هستند.

وی با اشاره به  پیش بینی پلیس  برای طرح نوروزی گفت: 1330 کانکس و 450 چادر نوروزی بر پا می شود و همچنین 700 ایستگاه بازرسی موقت، 104 ایستگاه بازرسی ثابت توسط پلیس پیشگیری، آماده خدمات رسانی هستند.

معاون اجتماعی ناجا افزود: 30 فروند بالگرد هوا ناجا نیز از 25 اسفند 96 تا 14 فروردین 97 همگام با سایر نیرو ها برای خدمات رسانی، ایجاد آرامش ، افزایش نشاط و تسهیل در آمد و شد شهروندان در طرح نوروزی پلیس در خدمت مردم  هستند.

نیروی انتظامی با هرگونه بی‌نظمی و قانون شکنی برخورد می‌کند

سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه اغتشاش دراویش در پاسداران تهران در جمع خبرنگاران اظهارداشت: روز 22 اسفند به نام روز شهدا نام‌گذاری شده و امروز هم نیروی انتظامی به یاد همه شهدای گرانقدر انقلاب، دفاع مقدس، عرصه نظم و امنیت، مدافعان حرم و 4 شهید حادثه اخیر، این مراسم را برگزار کرده است.

سردار اشتری تأکید کرد: نیروی انتظامی با جرایم مشهود برخورد می‌کند و هرگروه و هر شخصی که بخواهد این نظم و امنیتی را که با رشادت‌های نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و ارتش در اقصی نقاط کشور استقرار یافته، بر آن خدشه‌ای وارد کند با اقتدار با آن برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار