مجلس افغانستان: کشورهای اسلامی درباره جنایت های رژیم اسرائیل سکوت خود را بشکنند

نمایندگان مجلس افغانستان حمله رژیم اسرائیل به مردم غزه را بشدت محکوم و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را به جرم مسلمان بودن قتل عام می کنند.

مجلس افغانستان: کشورهای اسلامی درباره جنایت های رژیم اسرائیل سکوت خود را بشکنندبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، نمایندگان مجلس افغانستان حمله رژیم اسرائیل به مردم غزه را که در آن 15 تن کشته و بیش از یک هزار نفر دیگر زخمی شدند را بشدت محکوم و اعلام کردند که رژیم صهیونیستی مردم فلسطین را به جرم مسلمان بودن قتل عام می کنند.

«خلیل الله شهیدزاده»، نماینده ولایت هرات در مجلس افغانستان گفت که فلسطین و شهدا و زخمی های آنان زخم در پیکر کشورهای اسلامی می باشد و روزی نیست که آنان توسط یهودی ها قتل عام نشوند.

شهید زاده تصریح کرد: نباید در برابر ظلم رژیم اشغالگر بر مردم مظلوم فلسطین ساکت ماند و کشورهای اسلامی باید در برابر آن ایستادگی کنند.

«کبری مصطفوی»، نماینده مردم کابل در مجلس نیز بیان داشت که مردم مظلوم فلسطین باردیگر هدف قتل عام قرار گرفتند. وی این رویداد را به شدت محکوم کرده و خواستار صدور قطعنامه مجلس علیه کشتار آن ها توسط رژیم صهیونیستی شد.

«صادقی زاده نیلی»، نماینده ولایت «دایکندی» در مجلس گفت که اسرائیل غاصب حمله وحشیانه خود به مردم مظلوم فلسطین را ادامه می دهد و ما این کشتار را محکوم می کنیم.

«محمد اکبری»، نماینده ولایت «بامیان» نیز این حمله را به شدت محکوم کرده و از کشورهای اسلامی به ویژه مردم مسلمان افغانستان خواست که در این باره سکوت را بشکنند و به عنوان یک ملت انقلابی صدای خود را بلند کنند.

گفتنی است که روز جمعه تظاهرات مردم فلسطین در«غزه» هدف حمله نظامیان رژیم صهیونیستی قرار گرفت که بر اساس گزارش های منتشر شده در آن 15 تن کشته و بیش از یک هزار نفر دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد
۱۱:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
كشورهاي اسلامي به ظاهر ، محكوم ودر باطن به خواب غفلت و بر عليه يكديگر حمله كردن وتفويت جناهاي مخالف داخلي هر مسلمان از داخل كشور خود وزير زميني حياط خود محكوم ميكنند كه صدايش را همسايه نشنود ، كشورهاي اروپايي با جمعيت اندكي كشور تشكيل دادن بنام اتحاديه اروپا كه هم خودشان وهم پولشان باارزش اما كشورهاي اسلامي يكي بر عليه يكي ديگر با فندهاي متفاوتي بر سر همديگر كلاه ميگذارند كه هم خودشان بي ارزش وهم پول رايجشان
آخرین اخبار