سرتیپ اشتری مطرح کرد؛

هموطنان روز 13 فروردین را برای بازگشت از سفر انتخاب نکنند/امنیت سرمایه گذاری را تامین می کنیم/ممنوعیت خرید تجهیزات خارجی برای ناجا

فرمانده ناجا گفت:رانندگان در دور بازگشت از سفر از شتاب و عجله پرهیز کنند و روز ۱۳ فروردین را برای بازگشت سفر درنظر نگیرند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرتیپ حسین اشتری فرمانده ناجا در قرارگاه ترافیکی نصر بابیان اینکه عوامل پلیس راه و راهور تا پایان کامل بازگشت مسافران نوروزی در محورها حضور دارند، اظهار کرد:اگر خودرویی در نوروز متوقف شد برای جلوگیری از وقوع حادثه بوده است

وی با بیان اینکه باید به سمتی برویم که شاهد کمترین تصادفات و‌جانباختگان و مجروحان تصادفات رانندگی باشیم، افزود:طی سال های گذشته علی رغم افزایش خودرو و سفرها شاهد کاهش جان باختگان حوادث رانندگی بودیم.

سرتیپ اشتری ادامه داد:اگر تمام دستگاهها وظایف خود را کامل انجام دهند می توانیم در سال های آینده تداوم کاهش تلفات تصادفات را شاهد باشیم.

فرمانده ناجا گفت:عامل انسانی، صنعت خودرو، وضعیت راهها و فرهنگ رانندگی در‌ بروز حوادث رانندگی تاثیرگذار است.

سرتیپ اشتری در توصیه ای به مسافران نوروزی گفت:مسافران در چند روز پایانی تعطیلات نوروز به تذکرات ماموران توجه‌جدی کنند، قانون را رعایت و از شتاب و عجله خودداری کنند و اگر خسته و‌خواب آلوده هستند اصلا رانندگی نکنند.

وی گفت:رانندگان هر ۲ ساعت برای بازگشت ۱۵ دقیقه استراحت کنند و از سبقت و سرعت غیرمجاز و تعجیل در رانندگی خودداری کنند.

سرتیپ اشتری گفت:رانندگانی که در سفر خسته شده اند در دور بازگشت از شتاب و عجله پرهیز کنند و روز ۱۳ فروردین را برای بازگشت سفر درنظر نگیرند.

وی با بیان اینکه مشکل امنیتی در نوروز نداشتیم، گفت:عوامل پلیس در تمام تفرجگاهها در روز ۱۳ فروردین حضور دارند.

ممنوعیت خرید تجهیزات خارجی برای ناجا

فرمانده ناجا ادامه داد:امنیت سرمایه گذاری را تامین می کنیم و تشدید برخورد با کالای قاچاق را خواهیم داشت وبه غیر از تجهیزاتی که نمونه داخلی ندارند، خرید تجهیزات خارجی برای ناجا ممنوع است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
با تشکر از سردار اشتری.خواهشند است پاسخ دهید چرا باید پلیس های مظلوم بصورت اماده باش در ایام نوروز بدون اضافه کار خدمت نمایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
خدا پشت و پناه همه مسافران باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۷
کو گوش شنوا همه میذارن دقیفه 90 برگردن
آخرین اخبار