پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف در قشم

رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: ۲۱ واحد صنفی متخلف در این شهرستان پلمپ شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،حسین افشار رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت:شش هزار و ۸۴۱ مورد بازدید و بازرسی  در نوروز ۹۷ در این شهرستان انجام شد.

وی افزود:از شش هزار و ۸۴۱ مورد بازرسی انجام شده  از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۳ فرودین  امسال،  ۲۱ مورد پلمپ واحد متخلف و ۸۱ مورد اخطار تعلیق بوده است. 

رئیس کمیته نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر قشم گفت: نوروز امسال، هشت تیم پنج نفره بازدید روزانه را در ۱۸ روز به انجام رسانده اند.

حسین افشارافزود: در این مدت مراکز اقامتی دایم و موقت، مراکز پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز تفریحی، شکایات تلفنی، بازدید از اصناف و رسیدگی به شکایات صنفی در لیست بازرسی این کمیته قرار داشت.

جزیره قشم با وسعت یک هزار و ۵۰۰ کیلومترمربع در تنگه هرمز واقع شده و همه ساله میزبان صد‌ها هزار گردشگر داخلی و خارجی است.

انتهای پیام/ف

بازرسی بیش از شش هزار و ۸۰۰ واحد صنفی در قشم

 

برچسب ها: نوروز97 ، غذا و دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.