بوشهر بدنبال میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی است

رئیس هیات والیبال استان بوشهر گفت: این هیات در سال جاری پیگیری چندین برنامه را در دستور کار دارد که میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی از مهم‌ترین آنهاست.

بوشهر بدنبال میزبانی رقابت‌های جهانی والیبال ساحلی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا گنجی گفت:  درخواست میزبانی بوشهر برای این رقابت‌ها به فدراسیون والیبال کشور ارایه و موافقت اولیه صورت گرفته که امیدواریم نهایی شود.

وی اظهارکرد: مقررشده است هیاتی از فدراسیون برای بازرسی از وضعیت امکانات و شرایط موجود به این استان سفر کنند تا پس از موافقت نهایی این رویداد مهم جهانی در سال جاری برگزار شود.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر که در اردوی تیم ملی والیبال ساحلی کشور در گناوه حضور یافته است، افزود: حمایت مسئولان استان در برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها ضروری است.

وی با بیان اینکه هیات والیبال برنامه‌های زیادی برای ارتقای والیبال ساحلی در استان بوشهر دارد، گفت: تدوین برنامه‌های این هیات تخصصی است و با هدف تبدیل استان بوشهر به قطب والیبال کشور دنبال می‌شود.

گنجی افزود: میزبانی رقابت‌های جهانی و آسیایی و ایجاد یک کمپ می‌تواند نقش اثرگذاری در ترغیب و تشویق جوانان استان به این رشته ایفا کند.

وی، به دیگر برنامه‌های سال جاری این هیات اشاره کرد و ادامه داد: از ابتدای سال جاری رده‌های پایه اعم از نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در رده پسران و دختران در رشته والیبال سالنی به رقابت‌های کشوری اعزام خواهند شد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود: استعدادیابی و شناسایی رده‌های پایه از دیگر برنامه‌های این هیات است تا با سازماندهی آنان یک گام دیگر برای ارتقا و پیشرفت والیبال استان برداریم.

وی بیان کرد: هیات‌های والیبال در ۱۰ شهرستان استان فعالیت دارند، اما به شکل یکنواخت نیستند و در صددیم با برگزاری نشست‌های هم اندیشی همه آنان بویژه در رده‌های پایه همراه و همگام شوند تا با قابلیت بیشتری در مسابقات کشوری و استانی شرکت کنیم.

گنجی، به عملکرد سال گذشته این هیات اشاره کرد و گفت: کسب مقام قهرمانی توسط دختران نوجوان موفقیت و گامی خیلی مهم برای والیبال استان بوشهر بود که برای اولین بار دربخش بانوان اتفاق افتاد.

رئیس هیات والیبال استان بوشهر افزود: در رده سنی جوانان پسر نیز والیبال استان پارسال جزو چهار تیم برتر کشور قرار گرفت.

وی اظهار کرد: باتوجه به مشکل مالی که در بیشتر رشته‌های ورزشی وجود دارد در وهله اول برای هیات والیبال استان بدنبال حمایت کننده هستیم تا برنامه‌های پیش بینی شده سال جاری به نحو مطلوب اجرایی شود.

تیم ملی والیبال ساحلی کشور برای حضور در رقابت‌های جهانی و آسیایی ۲۰۱۸ تایلند در اردوی آماده سازی در بندر گناوه حضور دارد.
این رقابت‌ها درسطح جهانی از ۱۹ تا ۲۳ فروردین ماه جاری برگزار و پس از ۲ روز استراحت تور آسیایی آغاز و تا ۲۹ فروردین ادامه دارد.

انتهای پیام/م

میزبانی رقابت های جهانی والیبال ساحلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.