کشف بیش از ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در داراب

فرمانده نیروی انتظامی داراب از کشف ۱۲۷ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ علیرضا ضربت فرمانده نیروی انتظامی داراب گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب مطلع شدند افرادی قصد دارند با استفاده از خودرو‌های تیز رو مقادیری مواد مخدر را از بندرعباس به داراب انتقال دهند که دستگیری قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با ایست و بازرسی محسوس و نامحسوس یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ را در محور‌های مواصلاتی شناسایی و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز آن را توقیف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران موفق شدند در بازرسی از آن خودرو، میزان ۸۸ کیلو و ۷۴۰ گرم تریاک کشف و یک نفر قاچاقچی نیز دستگیر کنند.

سرهنگ ضربت ادامه داد: در این خصوص یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک نفر سرنشین که اسکورت محموله بود نیز توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی داراب بیان کرد: در عملیاتی دیگر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان مطلع شدند افرادی، موادمخدر را از بندرعباس خریداری و در منزل خود در یکی از روستا‌های داراب انبار و قصد دارند در فرصت مناسب آن را به مرکز استان انتقال دهند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

سرهنگ ضربت افزود: مأموران با هماهنگی مقام قضائی وارد منزل شده و در بازرسی از آن محل، ۳۹ کیلوگرم تریاک کشف و در این خصوص ۳ نفر قاچاقچی که درون منزل بودند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی داراب تاکید کرد: پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی امان با این پدیده شوم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ن

کشف مواد مخدر در شهرستان داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار