با مخترعین ایرانی؛

فعالیت‌های بانکی خود را به استارت‌آپ‌ها بسپارید

یکی از استارت‌آپ‌های کشور موفق به ایجاد خدمتی نوین در حوزه تجارت الکترونیک شده است که کار‌های بانکی را با امنیت بسیار بالا انجام می‌دهد.

خبرنگار: جعفری/فعالیت‌های بانکی و تجارتی خود را به استارت‌آپ‌ها بسپاریدبه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اختراعات روزمره جوانان نخبه در شرکت‌های دانش‌بنیان و طرح‌های مبتنی بر دانش است که رشد و پیشرفت کشور را رقم می‌زند.

باشگاه خبرنگاران جوان، در نظر دارد تا محصولات دانش بنیانی را که این شرکت‌ها تولید می‌کنند، معرفی کند.

یکی از استارت‌آپ‌های کشورمان موفق به ارائه مناسب‌ترین سرویس پرداخت الکترونیک برای کسب‌وکارهای گوناگون شده است؛ هر روزه میلیاردها تومان پول بدون کوچک‌ترین اشتباهی از طریق این استارت‌آپ جابه‌جا می‌شوند.

سامانه ای امن در تجارت الکترونیک

مدیر این استارت‌آپ در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این درگاه پرداخت آنلاین، بیان کرد: درگاه پرداخت اینترنتی ما به تمام درگاه‌های فعال اینترنتی متصل است و کسب‌وکار آنلاین را در دنیای جدیدی از فناوری مالی وارد می‌کند.

وی با بیان اینکه این درگاه اینترنتی کمک می‌کند تا تجارت الکترونیک روزبه‌روز گسترش یابد، گفت: این درگاه اینترنتی برای کسب‌وکارهای مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی هم مناسب است و سبب ایجاد فضایی قابل اعتماد در حوزه خرید و فروش آنلاین می‌شود.

مدیر این شرکت دانش بنیان تصریح کرد: سامانه استارت‌آپی ما دارای یک کارت طلایی بوده که این کارت مجهز به تمام ویژگی‌های یک کارت عابر بانک است و استفاده از این کارت در سامانه استارت‌آپی  سبب نصف شدن کارمزد و تسریع در مدت زمان تسویه حساب می‌شود.

وی در خصوص ویژگی‌های منحصر به فرد این سامانه استارت‌آپی، گفت: یکی از روش‌های موثر برای کاهش مشکلات پرداخت هزینه استفاده از سامانه استارت‌آپی ماست؛ این سامانه مجهز به پشتیبانی 24 ساعته است و یکی از امن‌ترین سامانه‌ها در تجارت الکترونیک به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار