مدیرکل دامپزشکی استان سمنان خبر داد;

کشف بیش از 6 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در استان سمنان

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت:6 هزار و 978 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی توسط بازرسین دامپزشکی در استان سمنان کشف و ضبط گردید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمد سعیدی مدیرکل دامپزشکی استان سمنان گفت: با توجه به افزایش تولید، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، به منظور ارتقای سطح کیفی و بهداشتی فرآورده های خام دامی و در نتیجه تامین سلامت و امنیت غذایی هم استانی ها و مسافران گرامی، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی با شرکت 18 اکیپ ثابت و سیار بازرسی در دو نوبت صبح و عصر در تاریخ 15 فروردین ماه 97 به پایان رسید.

وی افزود: در اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی تعداد یک هزارو 157 نوبت بازدید از مراکز تولید، توزیع، عرضه و مصرف فرآورده های خام دامی در سطح استان سمنان به عمل آمد که طی این بازدیدها 6 هزارو 978 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی توسط بازرسین دامپزشکی کشف و ضبط گردید و همچنین تعداد 11 پرونده تخلف به مراجع قضایی ارجاع و 4 واحد متخلف نیز پلمپ گردید.

مدیرکل دامپزشکی استان سمنان افزود: دسترسی به فرآورده های دامی سالم و بهداشتی از حقوق شهروندی مردم بوده و اداره کل دامپزشکی استان در تحقق این امر مهم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

در پایان سعیدی از عموم شهروندان درخواست نمود: ضمن تهیه فرآورده های دامی مورد نیاز خود از مراکز مجاز و معتبر، به منظور همکاری با دامپزشکی در برخورد با تخلفات و تامین سلامت و امنیت غذایی، هرگونه تخلف بهداشتی مشاهده شده را سریعاً به اداره دامپزشکی شهرستان خود و یا سامانه اطلاع رسانی 1512 اداره کل دامپزشکی استان سمنان گزارش نمایند.

انتهای پیام / ه

کشف فرآورده خام دامی غیربهداشتی در استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار