ماجرای تکان‌دهنده قتل ندا 7 ساله+فیلم

پدر ندا علیزاده دختر ۷ ساله مشهدی به شرح ماجرای چگونگی قتل دخترش توسط همسایه پرداخت.

شرح ماجرای قتل ندای ۷ ساله از زبان پدر؛ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صحنه قتل ندا علیزاده، دختر بچه 7 ساله ساکن مشهد امروز در محل وقوع قتل بازسازی شد.

داوود علیزاده پدر ندا علیزاده در حاشیه بازسازی صحنه قتل دخترش اظهار داشت: دخترم را برای خرید نان به نانوایی فرستاده بودیم و پس از مدتی دیدیم به خانه بازنگشت و نگرانش شدیم. بلافاصله به جستجوی دخترم مشغول شدیم و در نهایت جسد دخترم را داخل یک کیسه پیدا کردیم که رها شده بود و دستمال کاغذی‌های متعددی نیز داخل کیسه بود که نشانگر این بود که دخترم با دستمال کاغذی خفه شده است.

پدر ندا علیزاده ادامه داد: نیروی انتظامی برای پیداکردن قاتل، خانه به خانه گشت و در نهایت به فاصله 48 ساعت پس از قتل، موفق شدند قاتل را پیدا کنند و بابت این سرعت عمل از نیروی انتظامی و مقامات قضایی تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه قاتل دخترش همسایه خود آنها بوده است، ادامه داد: قاتل، در کوچه خودمان، میوه فروشی دارد و همان شبی که دخترم گم شده بود، سراغ دخترم را از وی نیز گرفتیم اما وی گفت که دخترم را ندیده و پس از آن نیز مغازه‌اش را تعطیل کرد و دو روز بعد مغازه را باز کرد که بلافاصله دستگیر شد.

علیزاده ادامه داد: دخترم را پنجشنبه شب به خاک سپردیم و شب بعدش، قاتلش دستگیر شد. براساس اعترافات قاتل، این اتفاق در داخل منزل قاتل رخ داده، قاتل به همه چیز اعتراف کرده و گفته به قصد آزار و اذیت این کار را کرده است. خواسته ما این است که زودتر قاتل را به سزای خود برسانند.

 

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

شرح ماجرای قتل ندای ۷ ساله از زبان پدر؛ "قاتل همسایه خودمان بود"

برچسب ها: قتل ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۰۴ آذر ۱۴۰۱
وحشتناکه قابل وصف نیست شرارت و پلیدی اینجورادمها
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۸ ۱۲ دی ۱۳۹۷
اگرکسانی که مرتکب چنین جنایات فجیعی می شوند به اشدمجازات برسند دیگرکسی جرات انجام چنین کاری نخواهدداشت.وبایدموشکافی شود دلیل این اتفاقات که پی درپی برای چندمین بار است پیش می اید چیست.ودرپایان از خدای منان می خواهم که به این خانواده صبرعنایت فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
وقتي ميدوني تو جامعه بيمار رواني هست برای چی اجازه ميدي دختر بچه ات غروب بره نون بخره ! ؟؟/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۰ ۲۰ فروردين ۱۳۹۷
چرا فرزند 7 ساله باید نان بخرد؟ تا کی اتفاقات تجربه نمی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
نگران نباش پدررررررررررررررررررررررررررررررررررر من یک ایرانی ام ولی نمیزارم این جنایتکاران اسم ایران و ایرانی رو خراب کنند............فقط اعدامممممممممممممممممم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۷
من خیلی ناراحت هستم از این اتفاق ، پدر جان و مادر جان تسلیت