در ایام نوروز ؛

افزایش 20 درصدی مراجعان به مراکز درمانی مهاباد

در نوروز امسال 20 هزار نفر به بیمارستان امام خمینی مهاباد مراجعه کردند که نسبت به نوروز پارسال شاهد رشد 20 درصدی بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: در ایام نوروز سه مرکز خدمات جامع سلامت روستایی قم قلعه،گوگ تپه و عبداله کرده و مرکز خدمات جامع سلامت معین بداق سلطان شهر ، بیمارستان امام خمینی(ره) مهاباد و درمانگاههای شبانه روز بعثت،خاتم الانبیاء و مهر پذیرای مسافران بیمار و شهروندان بودند.

مرزنگ افزود: در طول این مدت حدود 20 هزار نفر به بیمارستان امام خمینی مراجعه کردند که از این تعداد دو هزار و 786 نفر بستری شدند.

وی گفت: همچنین در نوروز امسال 10 هزار و 351  نفر به اورژانس، 615 نفر به درمانگاه تخصصی، یکهزار و 145 نفر به آزمایشگاه بیمارستان، 206 نفر به بخش زایمان، یکهزار و 700 نفر به بخش رادیولوژی، سی تی اسکن ، سونوگرافی و MRI  و یکهزار و 700 نفر به بخش دیالیز مراجعه کردند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد اضافه کرد: تعداد مراجعه کنندگان به مراکز درمانی مهاباد در نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 20 درصد رشد داشته است.

انتهای پیام/ا

20 هزار مراجعه به بیمارستان امام خمینی مهاباد در نوروز امسال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.