بازیگران فیلم سینمایی «تخته گاز» تکمیل شدند

نفیسه روشن و داریوش فرهنگ به جمع بازیگران فیلم سینمایی «تخته گاز» پیوستند.

به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فیلمبرداری فیلم سینمایی «تخته گاز» بعد از اتمام تعطیلات نوروزی در حالی در پایتخت ادامه دارد که فیلمبرداری سکانس‌های داریوش فرهنگ و نفیسه روشن در این فیلم آغاز شده است.

سام درخشانی، کامبیز دیرباز، الهام حمیدی، لیلا اوتادی، رز رضوی، بیژن بنفشه‌خواه، داریوش فرهنگ، نیما شاهرخ‌شاهی، پرستو صالحی و امیرعلی معروف دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

بازیگران فیلم سینمایی «تخته گاز» تکمیل شدند

همچنین در این فیلم  بازیگرانی چون عباس محبوب، مجید شهریاری، اسدا… یکتا، سیامک اشعریون، صبا گرگین‌پور، عادل حبیب زاده، عرفان حسینی، عادل سیفی، شادی قنبری، فاطمه ابراهیمی، امیر جوانمرد، حمید عجمی، فاطمه مجلسی، یعقوب جعفری نیز به ایفای نقش می‌پردازند.

«تخته گاز» یک کمدی-اجتماعی است و در خلاصه داستانش آمده است: «سلیمان قطار خنده را به قصد اثبات مرد بودنش در خانواده و جامعه تخته گاز می راند، چرا که به هزار و یک دلیل زیر سوال قرار گرفته شده و خود او خود نیز به این امر واقف شده و درصدد رفع نواقص خود برآمده است. او در این بین فضای شاد و مفرحی را برای مخاطبین به ارمغان می آورد و در این مسیر فراز و نشیب هایی را پشت سر می گذارد و در ایستگاههای مختلف خنده توقفی می کند.»

بازیگران فیلم سینمایی «تخته گاز» تکمیل شدند

تهیه‌کنندگان این فیلم سیدمحسن جاهد و مسعود تکیه هستند و سرپرستی گروه کارگردانی آن بر عهده علی مردانی است.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ندا رضوی
۱۴:۳۱ ۲۴ خرداد ۱۳۹۸
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۱۵ مرداد ۱۳۹۷
کی میاد بیرون
آخرین اخبار