ساعدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

آخرین وضعیت پروژه‌های سازمان انرژی اتمی در جلسه کمیسیون انرژی بررسی شد

عضو کمیسیون انرژی از حضور رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در جلسه این کمیسیون خبر داد.

آخرین وضعیت پروژه‌های سازمان انرژی اتمی در جلسه کمیسیون انرژی بررسی شدقاسم ساعدی عضو کمیسیون انرژی در گفت‌وگو  خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار کرد:‌ در این جلسه علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، کمالوندی و چند تن دیگر از معاونان صالحی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه در این جلسه درباره آخرین وضعیت پروژه‌ها و برنامه‌های آتی سازمان انرژی اتمی گزارش‌هایی ارائه شد، ادامه داد: مباحث بسیار خوبی درباره وضعیت‌های احتمالی برجام در آینده به صورت شفاف و کارشناسی مطرح شد.

عضو کمیسیون انرژی با بیان اینکه طبق اظهارات صالحی این سازمان پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه تولید سانتریفیوژها داشته‌ است، تصریح کرد: در این جلسه نمایندگان درباره وضعیت نیروگاه‌های کشور هم مباحثی را مطرح کردند و توضیحاتی خوبی ارائه شد.

ساعدی گفت: همچنین درباره احتمال نقض برجام توسط آمریکا و کشورهای اروپایی گفته شد که سناریوهای متفاوتی تدارک دیده شده است و تصمیمات خوب و برجسته‌ای اتخاذ شده است و اعضای کمیسیون انرژی هم نظرات خود برای این شرایط با توجه به سیاست‌های خوب کلان کشور مطرح کردند.

وی خاطر نشان کرد: نمایندگان دغدغه‌هایی درباره وضعیت مراکزی چون نطنز آب سنگین اراک و نیروگاه بوشهر داشتند که طبق توضیحاتی که ارائه شد این دغدغه‌های کاملا مرتفع شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: مجلس ، فراکسیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار