خواننده سرود تیم ملی در نشست خبری تاج معرفی می‌شود

نشست خبری رئیس فدراسیون فوتبال و مدیرعامل بنیاد رودکی با محوریت معرفی برنامه‌های فرهنگی و خوانندگان سرود تیم ملی برگزار می‌شود.

خواننده سرود تیم ملی در نشست خبری تاج معرفی می‌شودغلامحسین‌ زمان آبادی، مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره آخرین وضعیت ساخت سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بیان کرد: امروز(یک شنبه) نشست خوبی بین مسئولان بنیاد رودکی و محمدرضا ساکت، دبیر کل فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این نشست گزارشی از اقدام های این بنیاد برای ساخت سرود تیم ملی به ما تحویل داده شد و این گزارش در اختیار رئیس فدراسیون فوتبال قرار می دهیم.

او ادامه داد: به احتمال فراوان در هفته جاری نشست مطبوعاتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و علی اکبر صفی پور، مدیرعامل بنیاد رودکی برگزار می شود تا در این نشست خواننده یا خواننگان سرود تیم ملی به صورت رسمی معرفی شوند‌. البته سایر برنامه های بنیاد رودکی برای جام جهانی هم در این نشست به اصحاب رسانه اعلام می شود.

او در پایان خاطرنشان کرد: مهدی تاج به دلیل سفری که پیش رو داشت، نتوانست در نشست امروز شرکت کند و به همین دلیل اعلام برنامه ها به تعویق افتاد. با این وجود تلاش می کنیم در هفته جاری این نشست تشکیل می شود.

انتهای پیام/

اظهارات زمان آبادی درباره وضعیت سرود تیم ملی فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار