دیدار معاون اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی با مرزنشینان

معاون اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی با مرزنشینان استان دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛  سرهنگ علیرضا الهامی معاون اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی در جمع تعدادی از مرزنشینان ضمن دیدار با آن‌ها در خصوص نامگذاری حمایت از کالای ایرانی به آموزش همگانی پرداخت و گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی نظام سلطه به دلیل از دست رفتن منافع اش در ایران انواع توطئه‌ها را علیه ما انجام داد که کشور ما در معرض خصومت‌های ابرقدرت‌ها توانسته مقاومت و توطئه‌های آنان را خنثی کند.
وی افزود: یکی از شیوه‌های استعماری دشمن استفاده از ابزار اقتصادی است که به صورت تحریم‌های اقتصادی می‌باشد.
الهامی گفت: ما باید به تولید داخلی و کار بپردازیم تا خود اتکا باشیم.
معاون اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی افزود: هدف اصلی دشمن این است که با فشار‌های اقتصادی رشد ملی ایران صدمه وارد کند و کاهش تولید داخلی سبب کم شدن رقابت پذیری و افزایش واردات می‌شود.
وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ مصرف جزء تهدیداتی است که امنیت فرهنگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود:بهتر است تمایل‌های اجتماعی به سمت مصرف کالا‌های داخلی مدیریت شود و از تولید ملی حمایت کنیم.
انتهای پیام/آ


سخنان معاون اجتماعی مرزبانی خراسان شمالی در حمایت از کالا‌های ایرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ما
۱۲:۳۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۷
زحمت كش ترين مظلوم ترين قشر مرزبانهاى عزيز هستن كشور ما مديون اين دلاوران است كه مستحق بيشترين و بهترين امكانات و پاداش هستند بى نام و نشانهاى بى ادعا كه با حداقل امكانات در گرما و سرما كشور را حفظ مىكنند سلامت باشند