بررسی شرایط آکادمی و بازی‌های لیگ قهرمانان در نشست هیئت مدیره پرسپولیس

جلسه هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره شرایط آکادمی و همچنین بازی‌های حساس پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا امروز برگزار شد.

بررسی شرایط آکادمی و بازی‌های لیگ قهرمانان در نشست هیأت مدیره پرسپولیسبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی، محمد حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی، امروز به ریاست جعفر کاشانی تشکیل جلسه دادند. در این نشست ابتدا گزارش عملکرد مالی باشگاه از سوی سرپرست باشگاه ارائه شد.

این نشست که از ساعت 9 صبح آغاز شد، مباحث گوناگونی را در بر گرفت که از مهمترین آنها شرایط تیم و باشگاه برای بازی‌های پیش رو در لیگ قهرمانان آسیا است.

در این جلسه همچنین درباره ادامه پرداخت‌ها به بازیکنان با توجه به قهرمانی سرخپوشان و همچنین بحث تمدید قراردادها گفتگو شد. آکادمی و تیم‌های پایه فوتبال پرسپولیس نیز از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بودند.

دیدار کلانی، خوردبین و راد با مسئولان پرسپولیس 

بازیگر با سابقه سینمای کشورمان و پیشکسوت قدیمی باشگاه پرسپولیس امروز چهارشنبه با حضور در باشگاه، با رئیس هیئت مدیره، سرپرست باشگاه و محمود خوردبین دیدار و گفتگو کردند.

 حسین کلانی از پیشکسوتان نسل اول باشگاه پرسپولیس و سعید راد هنرمند توانای سینمای ایران که از هواداران دو آتشه پرسپولیس است و دوستی دیرینه‌ای با چهره‌های قدیمی پرسپولیس دارد، امروز چهارشنبه به منظور تبریک قهرمانی مقتدرانه پرسپولیس، با دسته‌های گل در باشگاه حضور پیدا کردند و در جریان این ملاقات، محمود خوردبین و محمد حاجی بیگی هم در باشگاه حضور داشتند تا جمع صمیمانه‌ای شکل بگیرد.

در جریان این دیدار، کلانی و راد قهرمانی سرخپوشان را به کاشانی، گرشاسبی و خوردبین تبریک گفتند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار