کلنگ زنی ۳ باب مسجد همزمان با عید مبعث

همزمان با ایام مبعث حضرت محمد مصطفی (ص) ۳ باب مسجد در مناطق روستایی و بدون مسجد فارس کلنگ زنی و بهره برداری می‌شود.

الیاس رضایی معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه فارس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛گفت: همزمان با جشن بزرگ عید مبعث پیامبر مکرم اسلام (ص)، دو مسجد امام حسن مجتبی (ع) و رسول اکرم (ص) در شهرستان داراب با حضور خیرین مسجدساز، مسئولین اوقاف و امور خیریه شهرستان و عموم مردم کلنگ زنی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مساجد در دو بخش نید شهر و زرین دشت داراب به همت خیرین و از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان فارس احداث می‌شود، افزود: این مساجد در راستای آبادانی مناطق روستایی و فاقد مسجد ساخته می‌شود.

رضایی با بیان اینکه همزمان با مبعث بزرگ حضرت محمد (ص) یک باب مسجد در شهرستان ممسنی بهره برداری می‌شود، اظهار داشت: آئین افتتاح و بهره برداری از مسجد حضرت زهرا (س) در شهرستان ممسنی با حضور نماینده خیرین مسجدساز کشور، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان فارس در روز جمعه ۲۴ فروردین در این شهرستان برگزار می‌شود.

معاون بهره وری اقتصادی اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس با اشاره به اینکه این مسجد به همت یکی از خیرین شهرستان ممسنی و از محل اعتبارات اداره کل اوقاف و امور خیریه فارس ساخته شده است، تصریح کرد: مسجد حضرت زهرا (س) با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و در مدت ۱۰ ماه احداث شده است.
انتهای پیام/ر

بهره برداری از ۳ باب مسجد در فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.