سلیمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تبدیل اراضی بایر به کشاورزی و مهار آب‌های سطحی برای مقابله با ریزگردها در ایلام انجام شده است

استاندار ایلام گفت: تبدیل اراضی بایر به کشاورزی و مهار آب‌های سطحی از جمله اقدامات بزرگی است که برای مقابله با ریزگردها صورت گرفته است.

تبدیل اراضی بایر به کشاورزی و مهار آب‌های سطحی برای مقابله با ریزگردها در ایلام انجام شده استقاسم سلیمانی استاندار ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بحث ریزگردها در استان متبوعش، اظهار کرد: یکی از تأثیر پذیرترین استان‌ های کشور در بحث ریزگردها، ایلام است که در نتیجه آن خسارات بسیاری به مردم و استان وارد شده است.

وی با اشاره به اقدامات ضروری برای مقابله با ریزگردها، تصریح کرد: تبدیل اراضی بایر به کشاورزی و مهار آب های سطحی از جمله اقدامات بزرگی است که برای مقابله با ریزگردها صورت گرفته است.

سلیمانی عملکرد مسئولان در استان ایلام برای مبارزه با ریزگردها را مثبت خواند و افزود: برنامه‌ریزی‌ هایی انجام شده است و در سال 97  در بیش از 20 هزار هکتار دیگر از نقاط بحرانی استان، درخت کاری صورت گیرد.

استاندار ایلام افزود: همچنین بیش از 40 میلیارد تومان اعتبار در سال ۹۷ به بحث جنگل کاری و مبارزه با ریزگردها تخصیص داده شده است.

وی تاکید کرد: باید به دنبال مشارکت مردم و سازمان های مردم نهاد در بحث مبارزه با ریزگردها و کنترل آن باشیم و تلاش کنیم با ایجاد حرکتی جهادی از ظرفیت رسانه ای در این جهت بهره ببریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار